Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Naapurissa on trampoliini. Sielä on tällä kertaa 6 lasta pelaamassa polttopalloa! Kivaa katteltavaa.

Ootteko vanhemmat tietosia miten teijän lapsien kavereitten vanhemmat seuraa/pitää jöötiä trampoliiniensa käytöstä?

Itte ottais jokseenkin vitutkseen jos oma lapsi olis tuola leikkimässä "polttista".

Vai oonko mää vaan jotenkin niuho??

Kommentit (12)

Onko vanhemmilta oikein vaatia että trampoliinillä käyttäydytään oikein, vai maksaako vanhemmat lääkärin jos käsi menee poikki?

Ap

[/quote]

käyttäytyy naapurin trampoliinissa niin kuin on neuvottu. Tai sitten lapsi ei sinne saa mennä laisinkaan. Ja naapurin lasten vanhemmat ovat vastuussa siitä, mitä heidän pihallaan oleville lapsille tapahtuu heidän trampoliinissaan. Eli jos ap:n lapselta katkeaa käsi, vastuu on naapurin vanhempien,jotka ovat sallinneet ap:n lapsen tulla hyppimään omalle trampoliinilleen.

Eikö sinua VITUTTAISI jos lapsesi ystävän vanhempi soittaa että ollaan matkalla sairaalaan kun lapsen käsi tohjona?

Kyllä se minua VITUTTAISI.

Mitä epäasiallista tässä on? VITUTUSKO? :D

Oletan, että yksi joka vastasi asiallisesti asialliseen kysymykseeni on yleinen mielipide. Ja pari muuta viestiä on tullut hälläväliä vanhemmilta? Menikö oikein?

Huolestuttavaa, jos hälläväliä vanhempia on enemmistönä! Eikö sua kiinnosta lapsesi terveys?

Kerro: JOS lapsi loukkaantuu pihassasi trampoliinilla niin että 6 lasta leikkii siinä polttopalloa; kuka maksaa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ilman kypärää, mutta aika moni vanhempi ajattelee lapsensa turvallisuutta tässä.

Miksi trampoliini olisi eri asia? Koska tarttee olla "tylsä" ja komentaa?

Auktoriteetin puutetta sanon minä! Turha valittaa kun maksaa toisen lääkärimaksun jos pihalla ei valvo mitä lapset tekee. Mun lasku menis ainakin laiskojen vanhempien piikkiin.

Ja kyllä lapset odottaa vuoroaan kun se opetetaan. Hauskaa sielä on silti hyppiä!!

Ap

Noin surkeasti kirjoitettuun viestiin ei kiinnosta vastata. Mietipä sitä.

Lainaus:

Odotan aiheeseen liittyvää keskustelua. En kysynyt kirjotustyylistä mitään.

Ap

Eikö sitten olis aika panna pillit pussiin ja koota trampoliini varastoon?

Itse en ainakaan kehtaisi leikkiä vieraitten muksujen terveydellä jos nyt omien terveys ei niinkään nappaa ja peräänkatsominen tuntuu niuhottamiselta.

Jos omat lapset leikkis pihassasi niin ei se olis musta niuhottamista että joku katsoo mitä sielä trampoliinilla tehdään. Mun mielestä toi kuuluu aikuisen vastuuseen.

Mitä oon juttuja kuunnellu trampoliinista niin on olemassa vanhempiakin jokka pitää huolen että lapset on siinä vuorotellen. Tai trampoliini menee varastoon pariksi viikoksi.

Ap, joka lähtee nukkuun.

Jos lapsi hyppii kaverilla niin tiedätkö valvotaanko tilannetta, tai pidätkö itse lukua mitä lapset tekee?

Mua niin ärsyttää. Tekis mieli mennä itte kattoon ettei sielä ole yhtä useampi hyppimässä.

VAI EIKÖ KIINNOSTA ENNENKÖ KÄSI TAI JALKA ON PAKETISSA?

Entä KUKA korvaa?

Ap

Tais 4 ja 5 vastata mitä omat lapset tekee trampoliinilla?

KESKUSTELUN voi kirjottaa niinkun puhuu tai kirjakielellä.. Mitä tarkottaa: "vammanen" kirjotustyylini? :D

Odotan aiheeseen liittyvää keskustelua. En kysynyt kirjotustyylistä mitään.

Onko vanhemmilta oikein vaatia että trampoliinillä käyttäydytään oikein, vai maksaako vanhemmat lääkärin jos käsi menee poikki?

Ap

Yksi kerrallaan ja verkko paikoillaan. Ja kyllä olemme niuhoja asiasta. Molemmissa perheissä lääkäri, joten ovat nähneet tänäkin kesänä ihan tarpeeksi vahinkoja.

niinpaljon iloa siitä on ollut.

Näkeehän sen nyt Reettakin, että paljon hauskempaa siellä on porukalla pomppia kuin yksin ja kyllä nelimetriseen mahtuu useampikin.

Aina kun lapset liikkuu siinä on riskinsä, ensin valitetaan että tänäpäivänä lapset liikkuvat liian vähän ja sitten kun he sitä tekevät itketään, että se on vaarallista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat