Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Epäilen olevani raskaana, testiä ei vielä oo tehty mut kohta tarkotus olis :)

Mahtaakohan kellää olla kokemuksia vihlovasta kivusta suunnilleen lantioluiden alapuolella,aika keskellä?

Mulla on tällästä, mm. sillon ku on istunu pitemmän ajan yhtäjakosesti,vessassa käymisen jälkee ja kun vetää mahaa sisää päin (automattiinen teko ku on useemman vuoden ollu sellanen mukava pömmpis..) . Toi viimenen on kaikkein uusin juttu,ilmenny vasta parin päivän sisää.

Haluaisin vaan tietää et johtuuks nää oireet mahollisesta raskaudesta vai kenties jostain ihan muusta?

Kommentit (3)

Suosittelen raskaustestin tekemistä, koska siitä ei ole mitään haittakaan ja testin antaa mielenrauhaa,

Itse olen nyt 7rv ja tein itsekin testin juuri alavatsakipujen takia. Alkuraskauteenhan kuuluu alavatsan erilaisia kipuja, Eli ei muuta kuin testin tekoon! :)

Hyvin mahdollista on, että kipu johtuu raskaudesta. Ystäväni kuvaili itsellään samankaltaista kipua. Mutta kivun jatkuessa suosittelisin, että varmistat asiaa terveydenhoitajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tämä vastaus tulee vähän myöhässä, mutta mulla oli kanssa sama, että vihlasuja tuntui melko usein ja tulee vieläkin. Lopetin yli kaksi kuukautta sitten pillerit ja muutama testikin siihen väliin on mahtunut, niin ei mitään. en tiedä kauanko olet ollut vaikka ilman pillereitä? Mietin että jos nämä omat vihlasut, päänsäryt, väsymykset yms on vain sitä kuinka hormoonit poistuvat kehosta (ja kuinka toivon liikaa olevani raskaana niin kehittelen kaikkea itselleni :D)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat