Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sivut

Kommentit (42)

Just päässy takas taloon ja meni mokaamaan tolla lailla...

Ois luullu et se ois arvostanu katsojien kannatusta edes sen verran ettei nyt kameralle viitsi v***uilla tolla lailla, aika tylsää.

Itse kannatin Kaarloa taloon palaajaksi. Nyt vaan eilisen jakson aikana tuli mieleen ettei se kyllä voi voittaa sitä, kun on tommonen...!

Kyllä se voitto taitaa sittenkin kuulua Sarille =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vaan överiksi meni.

Näen muuten Kalea usein koulun merkeissä ja musta se on kyllä ihan normaalin oloinen ja paljon söpömpi kuin tv:ssä.

Juoppohulluuskohtaushan sille tuli. Aggressiivinen ja pelottava oli. Minä ihmettelin, säälin ja tunsin myötähäpeää.

Ja miksi vitussa se änkesi takaisin sinne taloon, kun pää ei kestä siellä edes paria päivää...Ja miten se muuten kesti niin hyvin silloin ekalla kierroksella? Nythän Kaarlo on ollut nää muutamat päivät ihan naama nyrpeänä ja vittuuntunut ja heti kun sai itsensä humalaan, konahti täysin!

tuo kaki ällöttämään! Kaarlo oli oikeassa, sen puheita ei jaksa kuunnella. Ja kokoajan muka vitsiä ja väliin tulee niin selkeetä v**tuilua, varsinkin Sarille. Pelkää kai ett Sari voittaa?

uhkean bodynsa. Hän oli tismalleen kuin Kaarlo. Ihan samat ilmeet, eleet , katseet, naaman vääntelyt, uhoamiset ym. Selvinpäin ihan normaali poika ja parin kaljan jälkeen kuin halkaisi vihasta. Nousi vilun väreet kun eilen näin Kaarlon pimahduksen.

Että ihan samaa mieltä kuin se edellinen joka mainisti nämä aineet.

Mainitaanhan tuolla Subtv:n BB-uutisissakin Kalen kertoneen " lapsuutensa neurooseista" . En ihmettele. Ja minua ei todellakaan viihdytä katsella jonkun sekopään hörhöilyjä. Lähinnä tunnen myötähäpeää ja sääliä.

Miten se voi olla noin äkkipikainen ja kummallinen? Ihan outoja nuo sen tempaukset.. Voittoa Kaarlolle en missään nimessä toivo. Mutta Sarille kyllä!!! =) Talon ainoa " järkevä" jota voi äänestää. ;) Sari voittoon siis.

Mitähän se tänäänkin sekoili sen kameran kanssa (näytteli vuoronperään kameralle paljasta takapuoltaan ja keskisormia...)? Minua ko. esitys nauratti vedet silmissä. =-DD

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat