Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei taas.Jokos teillä on lapsivesipunktio ohi?Minkälainen oli kokemus, minkälainen lääkäri, osasko yhtää kertoo mitää tilanteesta?

Kommentit (2)

Nyt on lapsivesipunktio tehty. Hienosti kaikki meni, ja nopeasti, minun mielestä taipeesta otettu verikoe sattuu joskus enemmän mitä tämä punktio. Lääkärit ja kätilö olivat aivan ihania ja huolehtivaisia, kyselivät koko ajan miltä tuntuu yms. Hieman joutuivat neulaa viemään istukan reunan läpi kun se oli paras paikka mistä näytteen pystyi ottamaan, mulla istukka edessä vasemmalla puolella ja oikealla puolella on vauvan pää.

Nyt on hieman vatsa " arka" ja tuntuu siltä kuin siellä olisi ilmaa paljon mutta sanoivat että se menee lepäämällä ohitse. Vauvasta sanoivat että hyvin liikkuu ja " heittelee kuperkeikkaa" ja että lapsivesi on hyvän väristä. Tuloksista lupasivat soittaa kun täällä on käytäntönä että hyvät tulokset tulevat postitse ja huonot soitetaan niin kysyin josko minulle voisi ilmoittaa tulokset oli ne mitä tahansa, kun 3 viikon päästä on jo jouluviikko jolloin voi olla ruuhkaa jos tulokset postissa tulisivat ja huonojen uutisten suhteen varmaan pelkäisin koko ajan puhelimen soimista. Nyt mulla on ihmeen rauhallinen ja positiivinen olo... Ilmeisesti jännitin tutkimusta enemmän mitä itsekkään arvasin!

Mulla meinasi myös alkaa olemaan sellainen olo etten osannut odottaa tervettä vauvaa ollenkaan ja viime viikon olen ollutkin aika masentunut . Tiedän kyllä että kun on viikko, pari menee niin sit alkaa varmasti se pahin odottaminen. Vauvan liikkeitä olen nyt tuntenut päivittäin, ensimmäiset potkut tunsin melkein samoihin aikoihin kun saimme tiedon veriseulan tuloksesta ja silloin kielsin itseltäni liikkeet monta päivää, ajattelin vain että ei se oikeasti ollut potku, ja toivoin ettei vauva kovin liikkuisi etten kiintyisi siihen, jos sitten käykin huonosti vaikka totta kai sitä on jo kiintynytkin mut kaikkea sitä itseltään yrittää kieltää... sitten tulikin sellainen mojaus ettei siitä voinut mitenkään ajatella muuta kuin että kyllä se pieni siellä potkiskelee.

Olen kirjoittanut tätä viestiä varmaan jo kolme tuntia... (olin ensin kirjoittamassa siihen toiseen ketjuun ja sit jouduinkin selkkaamaan ton kirjautumisen kanssa kun niin pitkän aikaa välillä olin kirjoittamatta, niin huomasin tän) meidän neidillä alkoi oksennustauti... Onneksi on toi mies ettei tarvitse pientä kanniskella vaikkakin äidin syliä neiti on vailla. Huomiseksi mieheni aikoi hakea sairaslomapäivän tai ottaa vaikka palkattoman jos ei sairaslomaa saa että minä saan levähtää.

No niin nyt taas ehtii kirjoittamaan muutaman päivän tauon jälkeen, viestisi kävin pikaisesti lukemassa jo aiemmin.

Kiva kuulla että sinulla jäi noin positiivinen kuva punktiosta ja kaikki meni muutenkin mukavasti.Toivottavasti pääsette pian inhottavasta jännityksestä ja saatte tiedot terveestä lapsesta.

En tiedä auttoiko tuo sinun positiivinen viesti, mutta jotenkin itsellä on positiivisempi olo kuin koko aikana sen ekan ultran jälkeen. Nyt tekis jo välillä mieli nauttia raskaudesta ja esitellä ylpeänä pikkuista mahaa.Silti kuitenkaan ei vaan täysillä pysti kun on tosiaan olemassa pelko että kiintyy liikaa ja jos jotain vikaa löytää niin sitten tippuu kovaa ja korkelta.No onneksi kuitenkin edes välillä ytitän mielessäni päättää että kaikki on kuitenkin hyvin.Aika näyttää, eikä voi muuta kuin odottaa. Ja ehkä sitten kun punktio lähestyy niin alkaa taas pelottamaan enemmän kaikki.Mutta täytyy kai kuitenkin yrittää nyt edes jollain tavalla antaa itselle lupa nauttia olosta.

Tässä taas tämmönen pikanen sekava pätkä.Kirjotellaan taas kuulumisia.

Hyviä vointeja ja jaksamista!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat