Vierailija

Ja tarkoitan nyt itseäni, en miestä! =D

Synnytyksestä nyt 7kk ja olen siis kotona. Liikunta on jäänyt suht vähäiseksi, mutta syön silti aika hyvin kuitenkin. Paino on mystisesti suunnilleen samassa kun ennen raskautta, mutta maha on kauhean näköinen!!! Ennenkin oli pieni alapömppö, mutta nyt sitä rötköä näyttää olevan jo ylempänäkin...

Mitä pitäisi tehdä?? Vatsalihasliikkeitä kotona? Lenkkiä yritän tehdä mahd usein, mutta se ei ole päivisin mahdollista kun on kohta 4v sekä vauva kotona ja 4v ei kuitenkaan jaksa niin kovasti kävellä/niin pitkiä matkoja.



Auttakee paskamahaista mammaa!!!!

Kommentit (5)

etenkin jos sulla on ennenkin ollut vähän pömppöä. Se on geeneissä.

Kokemusta on.

Meidän suvun naisilla kaikilla on "pömppö"mahaa, ja raskauksien jälkeen se vaan korostuu. Ei se oo multakaan lähteny vaikka välillä oon ihan hulluna panostanu kuntosaliin jne.

Joten sopeudu. :-) ja alistu kohtaloosi

Ja kuuri näyttäis tepsivän ainakin meikäläisen vatsalöllöön: Ensin kotitreenillä vatsalihakset peruskuntoon (ainakin kuukausi lähes päivittäistä jumppaa, erilaisia vatsaliikkeitä vaihdellen). Sitten kehiin kuntosalitreeni, eli kunnon vastukset laitteisiin ja ihan kaikkia mahdollisia vatsalihaksia treenaamaan; itsellä selvästi oli vinot vatsalihakset ihan olemattomat, koska kiertoliikkeet teettää yhtä töitä.



Myös selkälihakset pitää treenata kuntoon, mikä tuo ryhtiä jne.



Ja reippaasti aerobista liikuntaa, kävelyjä ja hölkkääkin. Ruokavaliosta pöhötystä lisäävät turhat hiilarit pois - itse jopa kokeilin 1 kk:n ajan ilman reseptiä saatavia nesteenpoistojuttuja.



Mulla on vatsa selvästi napakoitunut noin 2 kk:n aikana, mutta rojekti yhä jatkuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat