Vierailija

Rakastan lasta ihan todella, mutta mikään tässä maailmassa ei ole niin tylsää kuin taaperon kanssa leikkiminen.

Kommentit (10)

Koluttiin kaupat, kahvilat, kirjastot eri leikkipuistot. Käytiin käbvelyillä. Ihan mitä vaan, jotta näki vähän elämää. Ja lapsi tykkäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse odotin silloin kuopusta, ja sekin oli hidasteena - ei voinut hommailla kaikkia kivoja juttuja, kun oli vielä ennenaikaisia supistuksia ja piti yrittää olla rauhassa (jopa onnistuikin hyvin vilkkaan taaperon kanssa...).

Nyt esikoinen on kolme ja pikkukakkonen vuoden ikäinen, ja itse olen takaisin työelämässä - ah kuinka ihanaa! Se kyllä piristää kovasti kun saa välillä puuhata pelkästään aikuisten kanssa. Mieheni taas puhisee kun ei jaksaisi peuhata kahden villikon kanssa, on nimittäin nyt vuoden hoitovapaalla hoitamassa muksuja;-)

T. Pimu

jouluruokia pakastimeen. 10 kk poika leikkii kiltisti leluillaan. Aika aktiivisia ollaan oltu - kierrelty kauppakeskukset ym. Nyt sadepäivinä ollaan oltu paljon kotosalla, mutta kyllähän sitä sisälläkin kaikenlaista keksii... Monasti laitan lastenlaulucd:n soimaan ja tanssin vauvan edessä - nauraa hulluna!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat