Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

ELi laittakaa viestiä itsestänne vaikka tänne palstalle missä päin Barcelonaa asutte ym. Itse olen 2 lapsen äiti ja haluaisin tutustua muihin suomalaisiin äiteihin Barcelonassa. Kaupunki on pikkuisen tuttu eli sellaista apua en tarvitse, mutta enempi kontakti muihin suomalaisiin perheisiin olisi tervetullutta. Jos siis näin on että asut Barcelonassa tai ihan lähiseuduilla ilmoittele itsestäsi täällä, voidaan vaihtaa sähköpostiosoitteita ja puh.nrota! Kuulemisiin!

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hola!

En asu Barcelonassa, mutta n.tunnin automatka päässä Tarragonan lähellä olevassa pienessä kylässä nimeltäÄn La pobla de Montornes.

minulla on yksi poika 2v 9kk ja itse ole 36 vuotias.

Ensi syksynä olisi tarkoitus aloittaa pojan kanssa suomi-koulu, kunhan tuo maaginen 3v tulee täyteen ja lähin suomi-koulu on Barcelonassa.

Olisi kiva tutustu täällä Kataloniassa asuviin suomalaisiin ,osoitteeni on kklami(at)yahoo.co.uk

Hei!

Mitä mieltä olette väitteestä, että Barcelonassa on todella suuri rikollisuusprosentti ja moni tavallinen kansalainen joutuu ryöstön kohteeksi.

Tällaisen kokemuksen kuulin kun mietimme Barcelonaan lähtöä (töihin).

suomalainen henkilö sanoi, ettei kukaan tutuistansa ollut jäänyt ilman ryöstöä tai yritystä.

Multa on taalla varastettu kerran 8 vueden aikana kasilaukku, mutta syy oli vahan minunkin. Olin jattany laukun lastenkarryjen alakoriin ja sieltahan se oli helppo kahveltaa ruuhkaaikana vaatekaupassa. Taalla saa pitaa huolta lompakoista ja laukuista varsinkin jos on vahankaan turistin nakonen, mutta jos muistaa olla varovainen tavaroittensa kanssa eipa niita kukaan vie. Ja nama varkaudet tapahtuu suurimmaksi osaksi juuri turistialueilla (vanha kaupunki, La Sagrada de Familia,..).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat