Vierailija

Mulla saldo 10 vuoden aikana on noin 15 ja 10. Lienee kohtuullista ;)

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija:

Lainaus:

Vai maistuuko vaimolle itselleenkin viina joka viikonloppu?

Ja itselleni ei maistu. Juhannuksena voin pari lasia viiniä juoda ja jääkaapissa on oma viskipullo, lahjaksi tutulta lääkäriltä saatu. Pullo ei ole vuodessa kamalasti vajunnut, olen ottanut ruokalusikallisen iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Meillä on suvussa infarktitaipumusta.

Arkena mies osallistuu pyytämättä kotitöihin ja lastenhoitoon, ei käy baareissa, juo kaljansa saunaa lämmittäessään eikä tuhlaa rahojaan. Mies ei myöskään juo itseään örvellyskuntoon, tissuttelee, lauleksii, taputtelee akkaansa takapuolelle, saunoo, syö ja menee nukkumaan. Ja välillä on talvikuukausia ottamatta, kun kuulemma alkaa tympiä koko kalja. Mutta kesäisin maistuu.

Niin että kyllä jaksan katsella. terv. nro 8

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...on asiallista porukkaa täällä. Oma mieheni ehkä 10-12 kertaa vuodessa. En olo pitänyt paljona. Itse ennen saman verran, nyttemin ehkä 4 kertaa vuodessa. Ollaan olutu 5 vuotta yhdessä ja yks laps ja koira. Omistusasunto ja onnellinen olo.

Määrittelykysymyksiä. Muisti pätkii ja oksettaa -humalassa muutaman kerran, lievemmässä kymmeniä. Kunnon krapulassa muutaman kerran, pään kivistystä ja heikkoa oloa useammin. Yhteistä taivalta pian 13 vuotta.

Ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Kesällä kaljottelee melkein joka viikonloppu. Talvisin ehkä kerran kuussa tai sitten on välissä kuukausia ottamatta.

Kaipa siitä 200 kertaa tulee?

Ennen kuin edes seurustelimme, olimme usein samassa porukassa baarissa. Nykyään mies on tosi harvoin kunnolla humalassa, ehkä kolme kertaa vuodessa. Silloinkaan ei ole missään kamalassa kunnossa.

nuorempina kylla dokailtiin ihan kiitettavasti, mutta sille ei tullut ylilyonteja koskaan. Ehka selkeessa humalassa arviolta 20 kertaa, yhdessa oltu reilu 10 vuotta. Nykyaan dokaa aika harvoin, joskus ottaa yhden kaljan, mutta nyt on kylla parit pikkujoulut tiedossa, joten voi ottaa enempi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat