Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Loppuuko tämä masuvauvan levoton meuhkaaminen vasta kun on syntynyt? Mun vatsa ei kestä tätä jytkettä. Tämän päivän ollut maha ihan sekaisin kun pikkuveikka mylvii koko ajan. Maha naksuu, notkuu ja muljahtelee suuntaan ja toiseen, taukoamatta!! Pitäiskö rauhoittua synnytyksen lähestyessä?

väsynyt mama rv 36+3

Kommentit (5)

enkä muista että ois ollut aiemmin tällaista. Eikä voi kyllä sanoa että aika kultaa muistot koska edellisestä synnytyksestä ei ole kuin 1v5kk :)

Huomenna menen painoarvioon ja odotankin jotain 4kg arivota näiden liikkeiden perusteella. Poika saa koko mamman mutkalle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä tähän mökkiin ääntä mahtuu. Esikoinen 3v on niin rauhallinen ja tuo keskimmäinen on itse talon emäntä, niin pitäähän se isäntäkin saada tähän taloon. No joo.... ei nyt kuitenkaan ihan kirjaimellisesti noin...

Mulla oli kans vauhtiveikko mahassa, napanuorassakin oli kaksi solmua! Viimeiset viikot olivat rauhallisempia kun vauva ei enää siellä mahtunut kuin vähän liikahtelemaan ja pari viim. viikkoa oli välillä vähän liiankin rauhallista, sitä oikein odotteli että " alapas taas liikkua vai mikä on hätänä?" :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat