Vierailija

Tuosta " en rakasta yhtä lapsistani" -ketjusta tuli mieleen, että onko teillä vaikeuksia rakastaa kaikkia lapsianne yhtäpaljon? Kun on monta lasta lyhyellä ikävälillä, tuleeko jostakin lapsesta se " turha" ja " ei niin ihana" ?

Kommentit (8)

ja luojan kiitos, kaikkia rakastan yhtä paljon. Hämmästellen luin em. ketjua ja aloin kyllä oikeasti epäilemään mieheni älyttömän negatiivista suhtautumista kuopukseen. Oliskohan se tätä?

ketjusta sai vain hieman erilaisen kuvan. Lisäksi tunnen joitakin " suurperheitä" (yli 3 lasta), joissa joku lapsista on " vain riesa" .

Olen itse miettinyt kolmannen lapsen saamista. Ja alkaa vahvistumaan se ettei kannata. Kun äiti väsyy alkaa lapset ärsyttämään ja joku on ärsyttävyydessään ylitse muiden. Aina hoetaan tuota, että rakkauden määrä vaan lisääntyy, mutta käytännössä ei taida olla noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lisäksi olen huomannut, että ne ei suositut lapset ovat usein samaa sukupuolta. Eli isät enemmän " inhoavat" poikiaan ja äidit tyttäriään. Onko näin? Usein varmaan isät odottavat poikaa ja toiovovat saavansa täsät " kalakaverin" tai odottavat tämän muuten toteuttavan isän omia odotuksia " kunnon jätkästä" . Vastaavasti naiset ajattelevat samoin tyttäristään. Sitten, kun lapsi ei olekkaan se kuviteltu " kunnon jätkä" tai " ihana prinsessa" , se alkaakin tuntua oikealta mätämunalta.

Ja kaikkii ovat omalla tavallaan rakkaita ja kaikki OVAT YHTÄ RAKKAITA. Ja tiedän, että jos lisää tulee, nekin tulevat olemaan yhtä rakkaita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat