Seuraa 

Se on sitten joulukuun ensimmäinen päivä ja joulukalenterista saa aukaista ensimmäisen luukun :)

Kommentit (10)

Täs ollaan ihan täysin nyt tiputtu kun ei oo oikeestaan koko viikkona ehtiny käymään täällä. Ensiksi pikkuveli oli kipeenä ja sitä hoivasin päivät.

Ja sit keskiviikkona koiravauva otti ja sairastu ripuliin ja oksennus tautiin. Kaksi yötä valvottu ja nyt sit yritetään saada jotakin järkevää ulos suusta:)

Mut ensteks huomasin et Pingulle oli plussa tullu et eikus tarrasukkia vaan matkaan:)

Sitten piinailijoille paljon +++++tuulia

Negan tai tädin yllättäneille paljon *haleja*

Työpaikkagalluppiin: elikkä työkseni ajelen pyöräkonetta ja kuorma-autoa.

Mut mun täytyy taas laukata ulos koirulin kanssa tuun taas käymään kun on vähän rauhottumaan päin tää koirulin vatsa.

Anteeksi omanapaisuus mut ei oo oikeen mukana noissa jutuissa kun ei oo kerenny lueskella oikeen noita juttuja.

Eikun viikonloput vaan kaikille.

T:Dizku

Hermione: kiva, kun kävit moikkaamassa ja pysyhän kuitenkin taustailemassa aina välillä... ja o-puolella tavataan varmasti joskus. Varmasti tauko sinänsä tekee ihan hyvää, jos tuntuu, että liikaa alkaa päässä vauva-asiat pyöriä.

Kathy: samoin, kiva kun kävit moikkaamassa ja tsemppiä tuleviin koitoksiin!

Titi: voi sinua... toivotaan, että olo helpottuu, onhan se kurjaa kun voi pahoin, vaikka onkin siihen hyvä syy. Ei kai se muu auta, kun yrittää syödä jotain, ihan mikä vaan sisällä pysyy. En tiedä, olisko hyviä raskauspahoinvoinnissa nuo ¿yleisen¿ oksutaudin eväät: miulla pysyy yleensä jotenkuten oksutaudissa sisällä mustikkakeitto, limsa, korput, mandariinit, pähkinät...

Hapö: negapahoittelut... toivotaan nyt, että täti tulee sitten pian, jos on tullakseen!

Aqua: hyvä, kun enemmänkin jouluasiat mielessä on kuin vauva-asiat ; ) Voi ottaa silleen rauhallisesti... jatka vaan samaan malliin.

Buuffa: hyvä, kun täti häipyi, nyt sitten vaan pupuilemaan! Wow, sepä vasta olis hyvä joululahja, jos sais +, bdbdbdb....

Repuli: olipas pikkusiskosi tehnyt ihanan joulukalenterin, saitko nytkin sellaisen? Mitkäs ne siun kp:t olikaan, alahan laskea? ; ) Mulla menossa kp17 (sen laskutavan mukaan, että en laske tuhrua kp1:ksi), joten ainakin tuon Aquan kans mennään melko samoissa... Pietään toisillemme peukkuja sitten kohta! Joo, tuo turpoamishomma on muuten näköjään mullakin: maha on ihan pallo.

Sara-Maria: toivottavasti veikkauksen kalenteri tuo iloisen yllätyksen! : ) Kurjaa olla kipeenä, pikaista paranemista!

MaryRose: tätipahoittelut... kurjuus sentäs!

Dizku: toivottavasti koiruus parantuu pian.

Kaikille ihanille, fiksuille ja kauniille enskoille: Hyvää viikonloppua ja +++++-sadetta!

).( Ihanaa, kun on viikonloppu edessä! Jotenkin on ollut niin pitkän tuntuinen työviikko nyt, että kyllä kaipaa jo vähän vapaata. Onneksi ensi viikon katkaisee mukavasti itsenäisyyspäivä. Meinattiin miehen kans käydä Bond kattomassa lauantaina. Mutta nyt: odottelemaan illan BB-finaalia! Varasin jo telkun klo 21 käyttöön (mies inhoaa BB:tä, joten ihan itsekseni saan luultavasti sitä töllöttää...) hyvissä ajoin : )

Dajm

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pistän nyt vielä tänne pinoon ja tohon viikonloppuun saman vastauksen. Tottakai me pidetään sut listoilla. Mä luulen, ettei mulla oo tallessa niitä kesänaikaisia esittelypinoja missään (en kyllä oo varma), eli jos vaan viittit tehdä uuden esittelyn niin päivitän sen sitten tuonne meidän esittelypinoon :)

-Sara-Maria-

Ihan pikapikaa käyn vielä täällä ennen reilun viikon palstailutaukoa, hui! Pitäis käydä siivoamaan, kun äiti tulee huomenna hautajaisten jälkeen tänne meille. Nukuttais vaan kamalasti.

Olette kaikki olleet todella ihania tän pappa-jutun suhteen ja muutenkin, kiitos siitä! Eilenkin kun kävin lueskelemassa, niin olitte todella suloisesti kirjoittaneet vaikka mitä. Etenkin Nuutilta oli tullut huippuihana viesti siitä, ettette minua viikossa unohda ja heitä pois listalta... :) Ja muitakin, mutta nyt en kiireessä ennätä vilkaisemaan tarkemmin eilistä pinoa, pahoittelut.

Oikein kivaa ensi viikkoa koko porukalle, palaan sitten varmaan maanantaina täysin pihalla tänne, koittakaa kestää... Plussailkaahan ja pupuilkaahan ahkerasti siihen saakka!

Niina

[color=maroon]: Juli: Noi sun Kp:t vaikuttaa lupaavalta, nyt plussa sieltä kehiin :)

Nuutti: teillähän siellä mukavat ilmat on, lähetä vähän sitä kylmää ilmaa tännekkin. Mä niin mielellään ottais vähän lunta maahan ja hiukan pakkasta ja auringon paistetta :)

Hermonie: No näin tehdään, jos nyt tuntuu siltä. Tervetuloa takasin ihan millon haluat :) Toivottavasti teillä pian tärppää ja tosissaan tuolla o-puolella törmäillään.

s-k: kyllähän se koiravauva ensi hätään vauvakuumessa auttaa :) nimimerkillä kokemusta on. Kuulostaa tosi tutulta tuo ruoka-ahneus, nimittäin meidän pentu on kanssa sairaan perso kaikille ruualle. Se tekis vaikka mitä ruuan eteen. Hyvä juttuhan se on, saa helpommin koulutettua, mutta mulla ongelma on se aika siihen kouluttamiseen ja se että mistä sitä lähtis liikenteeseen :)

Dajm: Mä olisin halunnut sellasen kinder-kalenterin, mutta niitä en mistään enää oo löytäny (olis siis pitäny ostaa ajoissa). Päädyin ostamaan vaan veikkauksen joulukalenterin. Toivottavasti sieltä tulee paljon rahaa :)

Hapö: pahoittelut negasta, tsemppiä

Kathy: Mielellään me teidät l-puolelaisetkin pidetään täällä meidän esittelypinossa tietenkin mikäli te itse niin tahdotte

Repuli: kiva että pääset välillä kuitenkin ilmottelemaan ittestäs :)

[color=red] Pinossa pysyis mukana:

Sara-Maria

Maitikka

Juliaana-82

-KaTa-

Niina1983

Nuutti77

s-k

Hätähousu

MaryRose

Saikku

Aqua80

-marge-

Dajm75

Buuffa

Pingu

Dizku83

Hannah

Hapö

Nellamaija

Repuli

[color=blue] Mulla on varmaan pää täynnä räkää. Parina iltana on nimittäin ollu hirvittävät päänsäryt ja välillä liikkuminen on tuntunu sitä ku pää räjähtäis. Kai sitä pitää aamulla sitten soitella tuonne terveysasemalle ja koittaa päästä lääkärissä käymään. Paskamaista vaan ku vielä olis yks yövuoro edessä ja jos joutunee hyppäämään jossain tohtorissa niin kerkee varmaan nukkumaan vaan pätkissä. Taidan olla sitten vaan tosi virkee seuraavana yönä. Tuossa päivällä mietin, että jos mä kerran huomenna tohtoriin meen ja se jostain syystä lähettään labraan niin vois pyytää tekemään samalla raskaustestin, tietäis mikä tilanne on.

Meillä mies otti tänään puheeks, että josko nyt ei tärppää niin pidettäis muutama kuukausi taukoa. Toki hän lisäsi että mikäli se vaan mulle passaa. Päteviä syitä hänellä kyllä oli. Vaikka me kuinka halutaan vauvaa niin meidän haaveena on ollut, että se olis alkuvuoden muksu. Muutaman kuukauden tauolla la saataisiin olemaan tuolla alkuvuodessa, vaikka tauon pitäminen tämän takia kuulostaakin karulta. Toisena meillä tulee olemaan muutto tuossa helmikuussa ja se tietää sen, että pitää pakata ja purkaa tavaroita sekä tietenkin kanniskella painavia laatikoita. Ei varmaan kovin suositeltavaa raskaana ollessa. Toki sitä sitten sais olla töissä pitempään, kerkeisin saada työkokemus enemmän ennen äippälomaa ja meidän neiti kerkeis kasvaa ja sais vielä pidemmän aikaa täydellisen huomion. No katotaan mitä tämä kierto tuo ja sitten vasta mietitään tulevaisuutta.

Hienoja maratooniviestejä saan näin yöllä aikaan :) Odottelen et tuo mun työpari tuolta tulis ja päästäis syömään, vähän alkaa jo oleen nälkä...

Vilkutuksia kaikille enskoille

-Sara-Maria-

[color=fuchsia]Nyt vasta kotiuduin ja pääsin ekaa kertaa tänään koneelle, olen ollut koko päivän messuilla ja ilta meni kyläillessä.. mutta tulin siis ilmoittamaan että täti on edelleen pysynyt loitolla joten nyt on menossa kp 31/27-29 :) Testailen varmaankin sunnuntaina jos siihen mennessä ei ole tätiä näkynyt..

Kirjoittelen huomenna paremmin, nyt menen nukkumaan, raskas päivä ollut :)

T. Juli

on tosiaan maailman kirjat sekaisin...Suomessa ootte plussan puolella. Meilla tuli parissa tunnissa eilen 25cm lunta, ja tana aamuna -8 ja ihana auringonpaiste...tuli ihan lapsuus mieleen kun lumi narskui jalkojen alla. Tosin, taa ihanuus on varmaan kadonut huomiseen mennessa.

Titille tsemia pahoinvoinninkanssa...koita vaan syoda jotain. Ma teen usein jogurtti pirteloita, luonnonjogurttia hunajaa ja marjoja tehosekoittimeen...rauhottaa masua ja viilentaa mukavasti. Toivottavasti paaset pian kuntoon. Ilmeisesti ainakin masuasukilla on kaikki hyvin kun se sua niin vellottaa:)

Niinalle jaksuja hautajaisiin...

Marylle tati pahoittelut. Ja onnea matkaan...ei toi terrori uhka taalla tunnut jokapaivaisessa elamassa..tosin en tieda Nykista...mutta nauti lomasta ja upeasta kaupungista!

Toivottavasti Sara-Maria voi jo paremmin!

Halitukset kaikille ihanille enskattarille!

Nuutti

...Siis Rouvavauva täällä pikaisesti huhuilee. Oon nyt myös käynyt haahuissa, kun siellä on saman kokeneita ihmisiä, mutta kai mä olen sekä ensikko että haahu. Katsotaan nyt, missä sitä enemmän tulee käytyä. Nyt on kuitenkin ollut tosi vähän palstailuaikaa.

Onko mun esittely vielä tallessa, vai teenkö uuden?

Nuutti: Me tullaan sinne itärannikolle. Pelottaa lähtee lentää New Yorkiin, kun on kaikkia terroristihässäköitä kuulemma taas suunnitteilla.. (ainakin näin kuulin)

Hapölle negatestaus-pahoittelut.

Titi: Mä kyllä kestäisin vaikka sen kymmenen vkoa (tai koko raskausajan) pahoinvointia, jos tässä nyt edes raskautuisi! :) Kovasti vaan parannuskeinoja sinne, jaksele. Juo vaikka jotain kylmää ja raikasta?

Juliko vielä piinailee? *bd*

Sara-Maria: Täällä on käyny sama mielessä, josko pitäis taukoa, sillä toiveena tosissaan olis kevään lapsi (en tiedä edes tarkkaa syytä). Ja nyt kun on mulla keväällä tulossa aikamoinen stressi kirjotusten kanssa (6 ainetta ja lukiodiplomi) niin eipä ehtisi missään raskauspahoinvoinnissa kieriskellä tms. Toisaalta en oo sanonu miehelle tätä mitään, kunhan oon ite mietiskellyt. Mutta se, miksen ole vielä ehdottanut taukoa on se, että mitä jos meillä menee silti kauemmin ja sitten sen tauon jälkeen ei tärppäisikään ja oltaisiin taas takaisin samass pisteessä... Äh, en tiedä. :)

Ammattigalluppiin: Olen opiskelija (abiturientti), mutta töissä illat ja viikonloput ravintolatyöntekijänä.

Oma napa:

Elikkäs tänään aamulla heräsin klo7.44 sairaaseen vatsakipuun, ja eiköhän se tättärä sieltä tulla tupsahtanut. Siispä kp29 vaihtui kp1. Eipä sinänsä ota kauhiasti päähän kun uumoilinkin jo tätä, mutta ketuttaahan se aina lähteä taas seuraavaan kiertoon; 7. kierto siis käyntiin. Mitäs tässä muuta, joulukuu ja silleen. Mulla ei ole joulukalenteria, mutta vois tosta miehen suklaakalenterista käydä pihistämässä yhden suklaan :) Kohta kouluun ja sieltä töihin, huomenna töitä ja anoppi tulee kylään... Mutta kiitos kaikille tsempityksistä, hamuan ne ja säästän tähän kiertoon ;)

Mukavat viikonloput ja ihanaa joulukuuta!

ps.vilkutukset kaaaaikille enskoille!

-Mary kp1/29

MARYLLE pahoittelut tädistä :( Muista herkutella itekin, kun kestitset sitä perkuleen tätiä. Sul muuten varmaan pysyy koopeet mielessä, kun on sama päivä kun kalenterissakin. Mut hei, ehdit vielä piinailla tän vuoden puolella! bdbdbd

SARA-MARIA oli miettinyt taukoa, kuten myös MARY. Juu, kyl sitä aikasemmin itekin ajatteli, että kevätvauva olis aivan ihana, mut nyt tietty ois aivan sama, jos nyt minkä vuodenajan vaan :/

REPULI, moikka o/ Kiva kiva, jos on piinailuseuraa! Oliks meillä saman verran yritystäkin takana vai muistelenko omiani? (mulla siis 10. kierto) Peukutukset meille bdbdbd

JULI, mikä tilanne???

Huiskutukset kaikille, hyvää joulukuun 1. päivää!!! (Mulla on partiolaisten kalenteri :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat