Seuraa 

Kommentit (15)

kuulostaa kyllä upealta sattumalta toi ovis ja päiväkaffet, tän on pakko olla teille SE kierto. täytyy varmaan alkaa vakavasti harkitsemaan päiväkaffeja oman ukon kanssa jos plussaat ja varsinkin jos koralli plussaa niin sitten on päiväkahvittelussa magiaa.

ja kiitti vaan että peukutat meille, oishan se upeeta jos nyt plussa tulis, mut tää oireettomuus hämää mua nyt todella. ja voi kääkkis ne terot pisti mun mielen ihan sekasin, kiukuttelin siis ihan oikeesti ja joka ikisestä asiasta miehelle, raasu sentää se ei tehny mitään oikein. tiedettiin kyllä molemmat mikä sen pinnan kiristymisen aiheutti mutta eipä ollu mukavaa enää meillä kellään. ja jee jee seuraavassa kierrossa terokuuri sattuu jouluviikolle ja ollaan mun vanhemmilla että sitten sitä vasta kivaa meillä onkin ku mie kiukkuan tolleen. erikoista sikäli että eka kierrossa ei ollu mitään sivuvaikutuksia. noh tämmöstä tämä on ja ensi viikolla viisaampia :)

mukavaa viikonloppua ihan joka ikiselle, mun vkl menee töitä tehden :(

Testasin nimittäin just plussan. Testi oli Aconin ja menkkojen alkamispäivä olis ollut vasta 6. tai 7.12. En nyt ehdi sen enempää kun pitää ehtiä tuonne töhinkin. Mutta tulkaas siskot perässä, juna on nyt kovassa vauhdissa. :DDD

ps. en mä taida pystyä edes syömään aamupalaa, on tää niin ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

puhtaan negan kyllä!! Km 1.11 ja menkkojen olisi pitänyt alkaa viimeistään keskiviikkona.. no kai tuo kierto on jollain tavalla sekaisin enkä kyllä odottanutkaan plussaa tästä kierrosta, mutta piti varuilta tämäniltaisten pikkujoulujen takia testata!

Vähän ehkä hassu kysymys..mutta tuliko sulle ne järkyttävät oviskivut ennen vai jälkeen " päiväkaffin" ??

Kun mul oli kans ihan kauheet oviskivut tässä kierrossa...mietin vaan,et mistä moinen sitten...

hyvää ensimmäistä joulukuun päivää!

Testailua ei täälläkään ole vielä aloitettu, katsotaan sitten vaikka maanantaina: ) Oireita ei ainakaan tädin suuntaan ole...ehkä.Oksu meinannut tulla tänään pari kertaa ja pönttöönkin on kurkistettu, voi kyllä johtua orastavasta päänsärystäkin; )

Nyt siivouspuuhiin...

-Happy kp27/26-28

Onpa upean monta plussaajaa nyt tullut, ihan niitä rupesi ryöppyämään niin kuin pari päivää sitten toivoinkin :)

Minullakin pitäisi menkat alkaa 6. tai 7. päivä ja sorruin myös tänään testaamaan, testiaddikti kun olen. Ihan putipuhdas negahan se ja se sama acon mikä aina. Hmm... ei taida nytkään tärpätä.

Plussasäteitä teille kaikille!

Koralli73 kp 22/n. 26 8-9DPO yk5

.. niin nyt tämän kierron täytyy olla SE kierto..

Siis niin järkyttävät oviskivut koin tuossa äskettäin etten ikinä oo mokomia ees kuvitellu. Ja kaikenlisäks molemmilla puolilla eli nää clomit tosiaan herätti nukkuvankin munasarjan.

Aika realistista on varmaan nyt ainakin ruveta piinamaan, koska tästä ainoosta kerrasta eli " päiväkaffesta" on nyt vasta reilut 2vrk.

Joten oli todella kerrankin onnetar mukana ellei ukon simpat oo nyt jostan syystä uuvahtaneet heti perille päästyään.

Ja toivoa lisää kyllä vielä tuo, että molemmilla puolilla kipuili. jospa ees toinen ois tarpeeks sitkee..

Tamatu! jospa tuo oireettomuus onkin hyvä merkki! kovasti sille ainakin peukutan!

piipaa kp 12/28 dpo 0 =D

Ja paljon Onnea Mimm.u plussasta ja onnea matkaan.

Voi että nyt tekee mieleni jo itsekkin testata kp 25/26-30 menossa eli 6.-7.12 täälki menkkoja odoteltas viimeistään.

Uusia oireita taas huomasin, viime yönä finnejä tullut otsan täydeltä ja tämä jatkuva nälkä,siis kokoajan on nälkä sekä lonkat ruvenneet kipuilemaan.

koko päivä ollaan oltu reissussa, käytiin katsomassa eri talomalleja ku ei osata päättää että mikä malli meille tulee, onneksi toimittaja on kuitenkin varmistunut. Oikein kiva päivä oli ja alkaa kyllä hahmottua mitä sitä asuntoonsa haluaa.

ONNEA plussanneelle vai oliko niitä jo useampi ku nopsaan silmäilin pinon läpi...

ja ommoon nappaan ei sitten mitään, ei kerrasssaan mitä minkä voisi tulkita raskausoireeksi, hassua ku puolen vuoden aikana on joka kierrossa ollu jotain oiretta(yhessä jopa oksentelin). ja viime kierron kemialline aiheutti noihin muihin nähden pienimmät oireet. Lämmöt edelleen 36,7(terot loppu toissa päivänä, kaiketi vielä lämpöjä yllä pitää)tätiä odotan kylään maanantaiksi ja yleensä 2pv ennen tädin tuloa on lämmöt laskeneet, huomenna ois sitten se päivä. Pää on niin sekasin noista asuntoasioista ja lapsen hoitopaikan järjestämisestä ja kaikista synttäreistä, että ei ees ahista tämä oireettomuus , kait sitä tähänkin tottuu ku ei tärppää niin ei tärppää.

tamatu 27/27-30(33)

mutten oo kyllä vielä testannukkaan.Ootellaan nyt rauhassa...mää oon vissiin varovaisen optimistinen.

Täti oireista ei ole mitään tietoa.Mutta en oo kyllä nii ajatellukkaan että onko muitakaan sen pahemmin.

Mutta onnee kauheesti kaikille plussanneille.

Nyt pitää taas rientää, että jaksaa mennä parin tunnin päästä taas töihin...

buam kp32/28

jännätään..

kp 30/32 menossa.Eilen kävin nuhkimassa siskon vastasyntynyttä vauvaa ja vakuuttelin,et ei ole meille tulossa vauvaa vielä:)En aio edes testata,ennekuin menkat on reilusti myöhässä.Jotain pientä oireen tynkää löytyy..mutta eipä siitäsen enempää vielä tässä vaiheessa...

Hei

onnea kaikille plussaneille multa hiljaiselta. Pahemmin en ole ehtinyt tänne kirjotella kun lapset pitää kiireisinä. Testasin eilen illalla elämäni ensimmäisen haamun! toisilla kerroilla on ollut muistaakseen selvä viiva. nyt oli semmoinen juuri ja juuri huomattava viiva (tai sitten olin niin väsyksissä että näin näkyjä). pitää varmaan odotella muutama päivä ja testata aamulla uudelleen. Vau! laskettu aika taitaa olla 8.8.07. vähän meinaa olla pää pyörällä eikä siivoaminen oikein lähde käyntiin.

misse rv4+2(luulisin)

Suuren suuret pahoitteluni kaikille negan testanneilla ja jo joukosta tippuneille. :' (

Mimmulle hirmu paljon onnea plussasta! =D

Koralli! Höps, nyt et tommoisia vielä ees mieti! Oviksestahan on vasta niin vähän aikaa ja sitä paitsi sun lämpökäyrä näyttää oikein hyvältä! =D

Ennen punaista ei luovuteta!

Duracelille kiitos eilisistä sanoista!

Mä sain eilen aika hyvän viivan, mutta siis silti negan ovistestiin ja kun illalla alko kipuilemaan niin oli pakko koittaa uudestaan. Sit se olikin jo karvaa vaille plussa! Tänä aamuna tuli niin vahva viiva, että en oo ikinä tuollasta omalla kohdallani nähny. Taitaa olla clomien ansioita.

toivottavasti se on hyvä merkki ja simpat on elossa vielä!

piipaa kp12/28

Eli plussa tuli ja täysin yllätyksenä. Ei oireen oiretta. Mutta aivan selvä plussa. On nuo Aconit kyllä tarkkoja kun ajattelin testata vasta ens keskiviikkona. Joskus näköjään hätäisyyskin palkitaan. Onko uusia plussia tullut? Toivottavasti tätiä ei näy, en ainakaan huomannut tästä pinosta että kenelläkään olisi alkanut.

Nyt siivoomaan..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat