Vierailija

mulla on tällainen pieni ongelma, aina kerran kuukaudessa pari päivää siitä kun olen lopettanut e-pillerit tulee itku joka jatkuu ja jatkuu. Tätä on tapahtunut jo pitkään, joinakin kuukausina ei niin paha, joinakin taas tällainen kun nyt. Eilen illalla nukkumaanmennessäni alkoi itkettää ilman mitään syytä, tänään aamulla kun heräsin ja lähdin viemään miestäni juna-asemalle aloin taas itkeä, ja itkettää vieläkin. Enkä tiedä edes mille itken. En haluaisi muuten vaihtaa pillerimerkkiä koska olen todennut tämän muuten tosi hyväksi, mutta onko vaihtoehtoa jos haluan päästä näistä puuskista eroon? Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija:

Lainaus:


paitsi jos olet neuroottinen tai tumpelolääkärin potilas.




Ja sähän tiedätkin oikein hyvin, mitä tunnen tai en tunne! Aika ihmeellistä...

Vierailija:

Lainaus:


ja sä tiedät, miten mä tai muut tunnetaan, vai? Suurin osa pitää kierukan asentamisesta johtuvaa kipua pienenä vihlaisuna, sanoo lääkäri, joka on niitä asentanut " muutamia" .




Tuu tänne niin saat tuntea kivun!!!



Oikeasti, mua alkaa jo naurattaa koko juttu ;) Mukavaa päivän jatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:


Vierailija:

Lainaus:


Lopetin pillerit, kun mikään merkki ei sopinut. Minulla ei ole mitään ehkäisyä. Olen kierukkaa harkinnut, mutta pelottaa sen asennus :/




missään. Samaa luokkaa, kuin papa-kokeen otto.




Kyllä se kuule tuntuu, ja kovaa tuntuukin. Ei kuitenkaan missään tapauksessa niin paljon, että sen takia kannattaisi hyvä ehkäisykeino jättää väliin!! Kipu tuntuu yhtenä vihlaisuna, joka menee nopeasti ohi, mutta sen jälkeen kohtu supistelee päivän, pari.

Vierailija:

Lainaus:


Lopetin pillerit, kun mikään merkki ei sopinut. Minulla ei ole mitään ehkäisyä. Olen kierukkaa harkinnut, mutta pelottaa sen asennus :/




missään. Samaa luokkaa, kuin papa-kokeen otto.

Muistan joskus nuorempana, kun alkoi menkat lähestyä niin tuli tosi paha mieli ilman mitään syytä ja itketti kauheasti. En kylläkään silloin käyttänyt e-pillereitä. Onko sinulla ollut aiemmin, joku muu pillerimerkki? onko ollut samanlaista itkuisuutta silloin? Kannattaa varmaan mennä lääkäriin jos ei ala helpottaa.

Vierailija:

Lainaus:


Vierailija:

Lainaus:


Lopetin pillerit, kun mikään merkki ei sopinut. Minulla ei ole mitään ehkäisyä. Olen kierukkaa harkinnut, mutta pelottaa sen asennus :/




missään. Samaa luokkaa, kuin papa-kokeen otto.




ja sä tiedät, miten mä tai muut tunnetaan, vai? Suurin osa pitää kierukan asentamisesta johtuvaa kipua pienenä vihlaisuna, sanoo lääkäri, joka on niitä asentanut " muutamia" .

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat