Vierailija

Meillä on paria päivää lukuunottamatta (silloin oli lunta ja pakkasta muutama aste) käytetty edelleen vain välikausivaatteita ulkona, ei paljoa nappaa toppavaatteet 5v ja 3½v touhuajilla kun lunta ei ole tippaakaan, on märkää ja mittarissa seisoo vähintään +4 astetta ja useammin jokunen +aste enemmänkin.

Vituttaa tämä selbvä ilmastonmuutos, kaipaan lapsuuteni valkoisia pakkastalvia Pohjois-Karjalassa!!!

-äitivm75-

Kommentit (7)

Vierailija:

Lainaus:

Sillä ei tee mitään kunnon pakkasella, just siksi ostettiin Reimatec kun ei täällä etelässä kunnon talvea kuitenkaan ole.

Ja lapsuutensa runsaslumisia talvia kaipaa tämäkin kolmikymppinen kääpä :o)

jaa onko tuo totta ettei reimatecillä tee mitään kunnon pakkasella? Minusta tuo asu on aivan liian kuuma näillä keleillä. Ostettiin kans tytölle uus reimatec asu jossa puolihaalari ja takki..

niin on lämmintä ja kosteaa että ihan sisävaatteet riittäneet, jokusen kerran ollut villapuku alla mutta varsinkin esikoinen hikoilee helposti.

Rtecin 2-osaiset välikausiasut meilläkin käytössä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sillä ei tee mitään kunnon pakkasella, just siksi ostettiin Reimatec kun ei täällä etelässä kunnon talvea kuitenkaan ole.

Ja lapsuutensa runsaslumisia talvia kaipaa tämäkin kolmikymppinen kääpä :o)

Ei tarviis kuin yksi aste pakkasta, niin voisi vetää toppiksen sisävaatteiden päälle eikä ollenkaan kurahousuja! Ja kaikki sadekin tulisi lumena, eikä vetenä... Raivostuttavat ilmat!

Mua myös surettaa, ettei mun lapseni saa luultavasti kokea mun lapsuuteni ihania pakkastalvia ja lunta metreittäin. Ei, hänen kuvansa talvesta on pimeää, loskaa ja harmaata... :(

Itse tykkään enemmän tällaisesta englantilaistyyppisestä talvesta, vaikka Lapista olenkin alunperin kotoisin. Mutta lasten kannalta toivoisin, että tulisi ihan oikea talvi.

Eipähän tarvitse pukea alle paljon vaatteita. onhan se tietysti harmi jos jollain jää hienot kalliit haalarit kokonaan käyttämättä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat