Vierailija

Mitä kohtaa kiinteyttää eniten? Mihin myös vaikuttaa? Ja mihin ei ollenkaan?

Kauanko poljette kerralla ja kuinka usein?

Oletteko innostuneet, jos muuten ette ole himokuntoilijoita?



Onko kokemusta Kettler Verso 100:sta?



En ole mikään kuntoilija (en siis harrasta yhtikäs mitään), joten pohdin, että tulisiko tuota käytettyä. Kun ei tarttisi lähteä kotoa mihinkään...

Mutta kiinteytä pitäisi, laihdutusta yritän Painonvartijoiden pisteillä.

Kommentit (4)

Kannattaa ehkä sinunkin käydä vaikka yhdellä crossitunnilla niin tiedät mitä kaikkea niillä voi tehdä. Itse en ainakaan olisi keksinyt kaikkia niitä asentoja ja kikkoja joilla tehoa ja lihasryhmää voi vaihdella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sitä tehon kohdistumista voi vaihdella, voi tehdä vain jaloilla, jolloin ottaa reisiin ja muuallekin. Tai työntää enemmän käsillä (ojentajat, rinta, olkapäät) tai vetää (hauikset jne). Hyvä laite, pidän eniten noista kardiovaskulaarisista koneista (jotka ovat pirun tylsiä noin yleensä)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat