Seuraa 

Hui, ihan pelästyin kun nyt alkoi kuukautiset synnytyksen jälkeen. Vuoto on nimittäin ainakin 5 kertaa runsaanpaa. Soitin jo sairaalaankin, koska ei mulla oo koskaan ollut tälläistä vuotoa. Mutta kun ei ole muita kipuja, niin eipä siinä kai mitään muuta. Vuoto on musta pahempaa kuin synnytyksen jälkeinen vuoto.

Onko muilla ollut tosi runsaita ensikuukautisia synnytyk. jälkeen? Jotenkin niin outo olo, kun tavallisesti mulla on varmaan sitten olleet niukat vuodot, kun nyt oon aivan hädässä tän asian kanssa..Verta tuntuu valuvan koko ajan.

Kommentit (7)

Ja vuosin ihan hirveesti. Sen verran mäkin säikähdin, että soitin neuvolaan ja täti vakuutteli olevan normaalia.

Lisäks tuli menkkakivut kuvioon kun ennen ei mitään sellasta ollut ikinä ollu. Mulla ei oo ainakaan helpottanut vaikka tyttö jo 9½kk =( Joka kerta kestää 7 päivää ja on runsaat kipujen kera. Jos ei heti kylppärissä pue alushousuja ja sidettä niin makkarin lattialle ehtii valua verta vaikka sinne on matkaa tyyliin 3 metriä... Mut onneks tota pahinta vuotoo ei kestä ku pari päivää. Ennen menkat oli tosi niukat ja 4 päivässä ohi. Harmi kun tällaisen riesan raskaus ja synnytys toi. Toivottavasti muilla jo seuraavissa helpottaa...

On ollut joka kerta ekat menkat (kolme synnytystä) mutta nyt viimeksi tosi runsaat eli yösiteestäkin tuli päivällä lävitse vaikka parin tunnin välein vaihdoinkin. Pelästyin kanssa itse tätä vuodon määrää, kun tuntui ette tälläistä ole ennen ollut, nla:ssa onneksi sanoivat että ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vauvani oli 6 kk kun kuukautiset alkoivat. Ensin oli pari päivää niukempaa vuotoa ja sitten alkoi muuttua runsaaksi. Vuosin siis TODELLA paljon! Kun vessasta nousi ylös niin alkoi jo tuntea tulvahtelut. 3 viikon tulvimisen jälkeen soitin neuvolalääkärille ja koska kyseessä ei ollut keskenmeno, sain Caprilon nimistä lääkettä 3 päivän ajaksi ja sillä vuoto vihdoin tyrehtyi. Seuraavat kuukautiset oli onneksi ihan normaalit jo.

Tästä samasta aiheesta kirjoitin minäkin tossa aikasemmin. Mulla kanssa nyt ekat menkat synnytyksen jälkeen ja vuosin kuin seula muutamat ekat päivät...nyt onneksi loppumaan päin, mutta mitä ilmeisemmin ekat menkat synnytyksen jälkeen siis ovat tosi runsaat.

Toivon vaan ettei seuraavatkin ole yhtä runsaat, kun tuntui ettei uskalla kovin kauas pöntöstä lähteä ettei satu vahinkoa. :)

milloin teillä on menkat alkaneet synnytyksen jälkeen?

mulla tyttö 1v ja 2kk ja ei oo vielä kuulunu.

imetän kyllä vielä. enkä edes niitä kaipaa on ollu hienoa olla ilman niitä kipuja ja vuotoja jo n.2vuotta,mutta toista lasta haaveilevalle on aika ristiriita.

Mulla ollu vasta kahdet menkat. Joista toiset olivat TODELLA runsaat, mulla kyl ollu ennenkin runsaat, mutta ei kyl tällaiset, täyty käydä ½-1tunnin välein vessassa vaihtamassa sidettä!!! Neuvolaankin asiasta soitttelin ja sanoi et jos lisääntyy tai ei meinaa vähetä niin sit sairaalaan... Kesti tuollaista megavuottoo reilu vrk:n mut sit alko yhtä nopeesti vähetä, kuin oli alkanutkin...

VOIMIA SINULLE!!!

napero ja Eetu kohta 10kk

yöllä olisin jo voinnu mennä sairaalaan kun vuoto oli niin runsasta. Saa tosiaan yösidettä vaihtaa 1,5h välein ja vessassa pönttö on aina punanen verestä. Toivottavasti eivät jää näin runsaiksi loppu elämäks...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat