Vierailija

Niskan takaa kiertävä lenkki auttaisi hanskoja pysymään ainakin mukana, vaikka kädestä ne revittäisikin pois, mutta miten olette saaneet käsineet pysymään ihan paikoillaan? Pitääkö ne teipata kohta ilmastointiteipillä käsivarsiin?

Alkaa jo ärsyttämään kuopuksen meininki. Esikoinen antoi aikoinaan hanskojen olla rauhassa muutaman kerran jälkeen, mutta tämä kuopus *syvä huokaus*.

Ulkoilu on lähes mahdotonta; pahimmillaan hanskat lentää 50 metrin välein rattailla liikkuessamme. Kiellot eivät auta, päinvastoin herra innostuu vain enemmän! On tosi turhauttavaa kiireessä laittaa hanskoja takaisin uudestaan ja uudestaan.

Mitenkäs olette itse ratkaisseet vastaavan ongelman?

ps. Onneksi sää on lauhaa!

Kommentit (4)

Saako nekin pois? Jospa ne laittaisi klipsuilla kiinni puseroon ja sitten takki/haalari päälle?

Minä olen ottanut rukkaset pois, kylmälläkin. Jossain vaiheessa kun oikein paleltaa, yleensä ovat antaneet pukea ja jättäneet repimättä.

Näin lauhalla voi kyllä ihan hyvin olla, että kädet tuntuvat lapsesta ihan vain liian lämpimille...

Minä laitan varret sinne hihojen alle ja klipseillä kiinni alushihoihin. 2v ei tahallaan revi mutta muuten tuppaavat aina liukumaan pois leikin tiimellyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat