Vierailija

Tainnu nousta Vanhasella hattuun. Lähettää nyt tekstiviestoi niin kuin joku teinipoika. Susan tekee hölmösti, mutta se voi oikeasti olla tosi kova pala kun jätetään yhtäkkiä ilman selityksiä. Itse kerran olisin voinut vaikka tappaa moisen iljetyksen jos ei siitä olis jälkiseuraamuksia ollut. Naisen viha voi olla valtava koska tuo on henksitä raiskaamista jos taivutellaan nainen sänkyyn valheilla ja potkitaan sitten pihalle.

Kommentit (10)

Tajusin just eräästä exästäni, että kamalaa, jos hän ois ollu julkkis! Jätti mut nimittäin niin törkeästi /kylmästi, että varmaan olisin itsekin mennyt sekaisin ja alkanut tilittämään tuntojani lehdille ja ollut siten täysi idiootti... Onneksi ei ollut julkkis!

Tuossa Susan - Matti -sopassa molemmat osapuolet antavat itsestään aika nolon kuvan, vaikka jollain tapaa voin myös ymmärtää molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jo pelkästään se, että Susan, tavallinen yksinhuoltaja huomasi deittailevansa Suomen Tärkeintä Politikkoa. Varmasti Suskin ajatukset meni sitä rataa, että wau, ajatelkaa että itse pääministeri pitää minua niin fiksuna ja ihanana naisena että haluaa tuoda oikein julksuuteen!! Kyllä oli varmasti todella kova kolaus se, että vaikka Matilla oli aikaa käydä panemassa, ei sitten kumminkaan pitänyt edes niin tärkeänä, että olis vaivautunut kasvotusten lemppaamaan. Että ymmärtäkää vähän sitä Sussuakin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat