Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

...miehenne ehdottaisi teille toisen miehen mukaan ottamista kolmanneksi pyöräksi? Ajatuksena olisi että miehenne haluaisi antaa teille mahdollisuuden kokea kaksi miestä yhtä aikaa.

Tulisiko siitä sellainen olo että mies ei arvosta teitä tai että miehellenne seksi on vain mekaanista suorittamista tms. negatiivisia fiiliksiä?

Ja voisiko sitä uskoa että toinen ihan vain hyvää hyvyyttään ja kokeilunhalusta ehdottaisi tällaista?

Kommentit (18)

Vierailija:

Lainaus:

Minulle kuitenkin fantasia ja todellisuus on kaksi eri asia. En edes vilkaisekaan muita miehiä todellisuudessa. Yleensä se on ollut välillä kiihottava ajatella silloin kun me rakasteltiin. Antoi lisäpotkua ja jännitystä.

Kun mies ehdotti tätä niin fantasia kuoli samaan tien. Sitä tuli likainen ja painostava ajatus. En enää sen jälkeen ole koskaan mielikuvituksessani ollut kahden kanssa. Kaikki vain muuttui hetkessä.

...ja vaikka kyseessä olisikin joku aivan vieras mies... jos saisin jopa itse valita...SILTI EN TEKISI SITÄ!!!

Mun mies ei taida tuntea minua. Hän on ollut minulla kaikki kaikessa ja se mitä se ehdotti romutti jo paljon. Mitä jos kyseinen kokeilu olisi tehty? Varmasti tulisi lisää ylitsepääsemättömiä ongelmia. Ei, ei , ei, aivan sairasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Numero 2: Totta kai itsekin touhuisin mielellään kahden naisen kanssa yhtä aikaa mutta se ei meidän parisuhteessa tule onnistumaan. Jostain syystä kuitenkin omaan sen verran kieroutuneen mielenlaadun että haluaisin tarjota naiselleni mahdollisuuksia erilaisiin kokemuksiin ilman taka-ajatuksia.

Ap

mutta sehän ei kerro mitään sinun vaimosi tunteista.

koitapas vaikka kysellä vaimosi fantasioista. fantasioiko hän useammasta miehestä samaan aikaan. tästä saat vinkkiä siitä, pitääkö vaimosi ajatusta ylipäätään kiihottavana.

kokonaan toinen juttu tietty on vielä se, haluaisiko hän fantasiansa toteutetuksi.

minä haluaisin, ja mieheni myös, ja varmaan se joskus vielä tehdäänkin :)

Omasta mielestäni seksi on kahden ihmisen välistä ja se vaatii syviä tunteita. En voisi tuntea sellaisia kahta miestä kohtaan yhtäaikaa.

Jos nyt kuitenkin tällainen kummallisuus tapahtuisi, että mies ehdottaisi tällaista niin varmaan en heti tyrmäisi ajatusta, ainakin harkitsisin, mutta riippuisi hyvin paljon siitä, kuka se toinen mies olisi. Aika epätodennäköiseltä tuntuu kuitenkin, että suostuisin.

lähinnä heräisi kysymys että onko meidän seksielämässä jotain pielessä kun pitää jotain noin erikoista ehdottaa.

ajatus ei sinällään edes fantasiana nappaa.

ja ennen kuin kukaan viskaa ensimmäisen tiiliskiven tai muun järkäleen, korostan, että jälleen kerran huomaan, miten me ihmiset olemme erilaisia. Ja miten me naiset, ja varmasti miehet myös, koemme asiat eritavalla. Ymmärrän täysin esim. sinun nro 12, mielipiteesi ja olen varmasti joskus ollut itsekin valmis ajattelemaan noin. Kuitenkin kun ajatus, ja myöhemmin tilaisuus sattui kohdalle, ajattelen eritavalla. Mutta edelleen, ymmärrän kaikkien muidenkin mielipiteen.

Eli, minä taas koen olevani erityiskohtelussa, kun mieheni on halunnut antaa minulle mahdollisuuden harrastaa seksiä kahden miehen kanssa yhtaikaa. Toinen on mies, jota rakastan yli kaiken, ja toinen on sitten joku muu. Tietenkin sellainen, jossa on jotakin mikä minuun vetoaa. Karismaa, seksuaalista vetovoimaa tai jotakin, mikä mahdollistaa seksin harrastamisen. En nimittäin voisi kuvitella naivani muun, kuin miehen kanssa, joka minua jotenkin puhuttelee seksuaalisesti. Tämänkin tietenkin jokainen kokee yksilöllisesti.

Pointti tässä hommassa on se, etttä mieheni todella haluaa nähdä moista, ja minä todella haluan näyttää hänelle miten nain toisen miehen kanssa. Jonkinsortin pervoilua varmaan monen mielestä...

Ja edelleen, ennenkuin joku väittää muuta, minä todella nautin seksistä myös jonkun muun kuin oman rakkaan mieheni kanssa, mutta en nauttisi siitä pettämällä. Yllättävän kiihottavaa tehdä sitä oman rakkaan nähden. Ja hänen osallistuessaan puuhaan. Huh huh.

Moni varmasti tuomitsee ja naulitsee meidät. Edelleen, meitä on niin moneen junaan ja minä hyväksyn toisenlaiset mieltymykset, kunhan ketään ei loukata eikä satuteta, henkisesti eikä fyysisesti (ellei kuulu tapoihin ;) , meillä ei kuulu).

Mutta teille, joita asia kiinnostaa... suosittelen. Mutta etukäteen pitää olla varmaa, että molemmat ihan oikeasti tätä haluaa, ja että ei ole mustiskohtauksen pelkoa. Ja että, todella, ei ole tunteita siihen kolmanteen osapuoleen, siis sellaisia henkisiä.

Teille miehet, jotka tätä harkitsetta tarjoavanne vaimoillenne, tai tyttöystävillenne tms., nostan hattua. Rakastatte naisianne todella ja haluatte heille jotakin kiihottavaa ja ihanaa ja jännittävää. Oletan tietysti, että tunnette kumppaninne niin hyvin, että hekin pitävät ajatuksesta. Jos se ei heistä tunnu hyvältä, antakaa ajatukselle aikaa, ja jos ei toimi, niin ei toimi, se pitää hyväksyä. Ja oikeasti rakkaus sen hyväksyykin.

Tästä aiheesta voisi kirjoittaa niiin paljon...

-CH-

Ja sitten teille, jotka ette ole varmoja

Kokeiltiin entisen fuckbuddyn kanssa, otettiin mukaan hänen kaverinsa, ja kun tunteita " ei pitänyt olla pelissä" , ajateltiin kaiken olevan oikein päin ja ryhdyttiin tuumasta toimeen... Siinä sitten buddy makasi " lahnana" kun ei pystynyt toimimaan (kun niitä tunteita sitten juuri sillä hetkellä ilmenikin" ), kaveri hoiti homman kotiin ja seuraavana päivänä olí kaikilla " ongelmallinen" olo...Mutta OIKEISSA olosuhteissa, joita on vaikea ennalta arvioida, kaikki saattaa mennä nappiin =)

Minun mies on ehdottanut tätä. Syynä on mun fantasia kahdesta miehestä. Minulle kuitenkin fantasia ja todellisuus on kaksi eri asia. En edes vilkaisekaan muita miehiä todellisuudessa. Yleensä se on ollut välillä kiihottava ajatella silloin kun me rakasteltiin. Antoi lisäpotkua ja jännitystä.

Kun mies ehdotti tätä niin fantasia kuoli samaan tien. Sitä tuli likainen ja painostava ajatus. En enää sen jälkeen ole koskaan mielikuvituksessani ollut kahden kanssa. Kaikki vain muuttui hetkessä.

Tuli sellainen olo että mies ei arvosta minua, ei tunne minua tarpeeksi. Tuli todella halpa olo. Näin helpostiko hän voi antaa minut toiselle? Kun me tutustuimme niin rakastin miten hän välillä sanoi ettei ikinä halua jakaa minua kenenkään kanssa.

Minua kiihottaa enemmän omistushaluinen ja mustasukkainen mies nykyään kuin mies joka voi jakaa mua esim. kaverinsa kanssa. En ole mikään lelu. Olen hänen vaimonsa, hänen uskollinen oma kulta... Miten hän on voinut ehdottaa tätä ihan tosissaan?

Pahinta oli vielä se kerta kun hän ehdotti että hän ystävä olisi se toinen. Olin niin järkyttynyt. Silloin testasin häntä ja sanoin ok. Päätin itse että jos kaveri oikeasti saapuu paikalle, niin nauran molemmille, heitän sormuksen pois, pakkaan kamani ja lähden pois. Se meni jo aivan liian pitkälle! Ei naista kohdella kuin jotain omaisuutta!!! Miten edes voi harkita???!!! Ymmärtäisin edes vähän vielä jos kyseessä olisi puolueeton, tuntematon, yhdessä valittu yksilö jostain... en tiedä... Mutta haloo!!! Ei sentään oma naista jaeta kavereiden kanssa!!!

Tajusin silloin että en taida merkitä kyseiselle miehelle mitään. Eipä tästä sen enempää¿

Tämä loukkasi minua pahasti.

Varmaankin vaikuttaa miten vakavalaatuinen parisuhde on kyseessä...Ja todellakin Fantasioiden ja tosi tekojen välillä on suuri tuntematon kuilu....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat