Vierailija

Yksi kaveri aina ehdottaa tapaamista ja AINA, joka kerta viime hetkellä peruu tulonsa.

Olen aina jo omat järjestelyt tehnyt ja sitten tulee soitto tai viesti, eten jaksakaan.

Enkä tajua miksi!?

Itse hän kuitenkin on se, joka tapaamista ehdottaa, että se en ole minä joka ruikutan, että nähdään nyt.

Miksi ehdottaa tapaamisia, jos ei halua tavata? Koska ilmiselvästi ei kiinnosta tavata, kun kerran joka ikinen kerta peruu.

Tajuatteko?

Kommentit (5)

Mikä kaveri se on joka pomputtaa? kannattasko laittaa stoppi tuolle ja sanoa että tapaatte kun hän tosissaan meinaa sen tehdä etkä jaksa tuota peliä enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

näin tekee tämä munkin " kaveri" . itse ehdottaa, että käviskö, että tavattais ja sopii itse sen päivän kysyen multa käykö ja viimehetkellä, noin 10-20 min ennen peruu.

ap

musta tuntui, että jotenkin velvollisuudentunnosta pitäis olla yhteyksissä, vaikka ei juuri kiinnostanutkaan. kun tajusin että saan valita omat ystäväni ja kaikkien vanhojen luokkakavereiden yms kanssa ei tarvitse olla tekemisissä, käytökseni loppui. se loppui siis niin, että en enää edes yrittänyt väkisin olla sellaisten ihmisten kanssa, joista en välitä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat