Seuraa 

Taas olen kärppänä paikalla aloittamassa pinoa=)

Flunssainen viikko takana, molemmat lapset sairasti korvatulehduksen, ja itsellä alkaa nyt olla pahin flunssa selätettynä. Ruoka ei ole oikein maistunut, enkä lenkillä ole käynyt paria puolen tunnin pyrähdystä lukuunottamatta. Tulos silti hyvä!!

Pudotusta viimeviikkoon -800g, eli paino nyt 80,2kg. Ensi viikolla pamahtaa rikki 80:n raja, toivottavasti!!

Fiilis on kyllä tosi hyvä, vaikka nuha vielä painaakin. Eilen kaiveltiin kynttelikköjä ikkuonoille, sekä joulutähdet ikkunoihin.

Gallup: Oletko hankkinut joulukalenterin? Jos, niin minkälaisen?

Itselläni on ihan kuvakalenteri, koska tiedän miten paljon jouluna tulee suklaata syötyä muutenkin. Paljon!

Rivi: pituus: 165

aloituspaino(11.8.06): 88,2kg

paino nyt: 80,2

pudotus/vko: -800g

Kokonaispudotus: Tasan 8kg!!

Mahtava olo!! Sataispa nyt sitä lunta. Jotenkin jouluverhot, kyntteliköt yms. joulujutut ei näytä miltään, kun ikkunasta ei näy valkoista lumipeitettä.

=) Tinttu

Kommentit (4)

Viikonloppu oli niin kiireistä aikaa etten ehtinyt edes avata konetta. Perjantaina punnitsin itseni.. (joo, tuli torstaina syötyä pitsaa)Paino oli +200gr, eli 57,4kg. Tuo nousu ei niin haittaa, viime punnituksessa lähti niin paljon että arvelinkin osan tulevan takaisin..

Täällä ei ole jouluvaloista ym. joulukoristeista vielä tietoakaan. En ole mikään jouluihminen ja nyt kun ei tuota luntakaan ole, niin ei niitä valojakaan oikein osaa laittaa, vaikka toisivathan ne hiukan valoa tähän sateeseen ja pimeään..

Joulukalenterigallupiin.. Tytön kummi toi tytölle joulukalenterin, siis suklaisen, mutta koska tyttö on vasta 1v. niin minullehan se suklaiden syönti pääasiassa jää ;)

Äsken kävin puntarissa ja tuo vaaka näytti 56,4kg.. Nyt olisi siis jo 600g tavoitteen alapuolella.. no tiedä tuosta. Näyttää tosiaan paino heittelevän aikalailla. Saman turvotuksen ja painonnousun kuin Diina ennen menkkoja olen kyllä huomannut. Viime viikon tulos oli ööh.. " menkkatulos" joten tietysti tuo lasku voi siitäkin johtua.. 1kg olisi siis perjantailta..Taidan jättää tämän viikon tuloksen arvailujen varaan, katsotaan sitten taas perjantaina mitä vaaka näyttää..

Rivi:162/63/57,4-56,4/tavoite oli se 57..

Ai niin.. Oletteko muut mittailleet itseänne? Löysin laatikosta 11.9-06 mitatut sentit. Sen mukaan noin 3kk olisi lähtenyt pohkeista 2cm, reidestä 5cm, lantiolta 5cm, vatsasta 7cm, käsistä 1cm, niin ja painosta kokonaisuudessaan n. 6kg.

Suurin kiitos kyllä kuuluu tälle porukalle, jonka tsempin turvin on edetty siitä monen viikon jumimisesta nyt tähän noin tavoitteeseen, en usko että olisin tähän yksin pystynyt, on sitä niin monta kertaa kokeiltu onnistumatta. Siis aivan valtava kiitos ja lämpimät halaukset joka ikiselle! =)

(mieli tekisi kyllä sinne 55kg päästä, mutta se jääköön ehkä sinne joulun jälkeen, enhän malta teistä vielä luopua =))

Tsemppiä kaikille mukanaolijoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minulla meneillään, mutta ei ole ihmekkään, kun on tullut viimeviikolle massutuspäiviä. Liikuntakin on ollut aika vähäistä... Noh, tässä rivi kuiteskin.

159cm/66,5kg/60,7kg/59kg

Eli vielä on loppurutistuksen paikka! Noh, itseasiassa kun tuohon 60 pääsisi jouluksi, niin hyvä olisi. Joulun jälkeen voisi sitten taas ottaa uuden tavoitteen.

- Salsatar

Tintullahan on ihan mieletön tsemppi päällä, loistavaa! Tuo 800 grammaa viikossa on tosi hyvä pudotus.

Minä luulin pitäneen tosi hyvän tsemppiviikon, liikuin paljon ja söin terveellisesti. Tulos: nolla! Olen kyllä huomannut, että kierron loppuvaiheilla ennen menkkoja paino hieman nousee tai ainakin usein pysyy samana, voisiko selitys löytyä siitä?

No, nyt viikonloppuna on tapahtunut kyllä totaalinen repeäminen. Perjantaina oli pikkujoulut ja hyvää ruokaa ja juomaa mielin määrin. Eilen sitten lankesin siihen tuttuun väsypäivän pitsaan.

Tässä siis rivi: 163/74/66,2/65

Voipi olla, että tuo viimeinen kilo jää sitkeästi roikkumaan sinne ensi vuoden tavoitteisiin. Olen siis päättänyt jatkaa pudotusta ensi vuonna ja tavoitteena olisi " Kesäksi kuntoon" eli keväälle painoksi 60 kg. Onkohan muita innokkaita? En tietenkään luovuta vielä, onhan tässä 3 viikkoa sen yhden kilon pudottamiseen aikaa.

Tinttu kyseli joulukalentereista. Ostin itselleni ja miehelle yhteiseksi elämän ensimäisen suklaakalenterin. Ajattelin, että synti ei ole niin suuri, kun me avataan luukkuja vuorotellen. Olen ollut siis käytännössä koko syksyn suklaalakossa ja olin itselleni jo elokuussa luvannut että jouluna saa nauttia.

Huhuu, missä kaikki muut ovat?!

Leppoista sunnuntaita!

-Diina-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat