Vierailija

Kuulisin mielelläni mielipiteitä puolesta ja vastaan, kun itse vähän epäröin enkä ehkä tule ajatteeksi kaikkea.

1. jatkaisin nykyisessä, epävarmassa tilanteessa, jossa töitä on varmasti kahdeksi vuodeksi. Sen jälkeen jatko on periaatteessa varma (siis jonkunlainen jatko samalla alalla) mutta...Työ on ns. unelmahommaa ja vastaa täysin koulutustani.

tai

2. työ, johon minulla olisi nyt mahdollisuus. Palkka hieman suurempi kuin nyt ja vakivirka MUTTA työ kaavamaisempaa kuin se, johon olen tottunut, tiukemmat työajat (=joustamattomammat).

Eli siis kakkosessa ainoa hyvä puoli on VAKIvirka mutta merkitseekö se kaikkea...Hitsi, kun tietäisi. Asuntolainan kannalta vakivirka olisi hyvä mutta luopuisiko sen vuoksi muista uraunelmista...(jotka siis ovat epävarmempia mutta motivoivampia...).

Kommentit (4)

Onko vakivirka sellainen, että samantyyppistä ei olisi kovin todennäköistä saada myöhemmin? Jos virka on sellainen, että niitä avautuu aina silloin tällöin, niin mä kyllä pysyisin nykyisessäsi ja metsästäisin vielä parempaa virkaa tai muuta vakihommaa.

Mun neuvo on se, että mene tunteella. Työssä ollaan kuitenkin kolmasosa vuorokaudesta, joten aika ankeaa siellä on jos pelkällä järjellä valinnan ajattelee. Jos palkkaero on melko pieni, niin muutama kymppi-satanen kuussa ei kyllä lämmitä myöskään kovin kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

voiko sitä muokata vai ei. tottakai markkinoivat sitä sellaisena mutta silti siinä voi piillä sellainen konttoritotta-ansa :). lähinnä mietin tätä siksi, että jos nyt päätän ottaa tuon vakihomman, joudun luopumaan myös aika paljosta muusta (jonka eteen olen tehnyt paljon töitä...). mutta siis tuo vakivirka olisi kyllä järkiratkaisu, myönnän.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat