Vierailija

Menimme eilen yhteen pizzapaikkaan perheeni kanssa, minä, mies ja lapsemme. Tiskillä oleva mies jankkasi ja jankkasi, kuinka heillä saa kahdeksalla eurolla tosi ison oluen ja pizzan tai kebabin. Olisimme ehkä huomanneet ulkona olevan mainoksen asiasta, jos olisimme olleet asiasta kiinnostuneita. Yritin tutkia ruokalistaa ja pizza mies vain jankkasi kuinka iso olut on... En ole aikaisemmin törmännyt tuollaiseen käytöseen. Taidan jättää kyseisen paikan väliin seuraavalla kerralla, kun tekee mieli pizzaa tai kebabia...

Sivut

Kommentit (41)

Näin viime yönä unta, että se pizzaäijä tuli teidän kotiin tyrkyttämään sitä halpaa olutta, ja sä juoksit sitä hulluna pakoon, mut se sai sut kiinni kun juoksi niin nopsaan iso olut kädessään (eikä yhtään ees läikkyny teidän uudelle matolle) ja se oli just kaatamassa sitä olutta sun kurkkuun kun mä heräsin.

Olikohan se enneuni?

Ap, vastaa! Oletko kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tietty jos menee ravintolaan jo valmiiksi molo otsassa, asenteella " vitun mutiaiset" , voi päivä mennäkin pilalle jos tarjotaan kaljaa vaikka ei sitä haluaisi.

Vierailija:

Lainaus:

Asiakaspalvelua pitäisi saada jopa myös pizzeriassa, jota pitää turkkilaiset.

Halutessani juoda olutta viihteellä olessani valitsen hiukan parempitasoisen ravintolan ja lapsi on tietenkin kotona/hoidossa. Vastaaja, jonka mielestä lapsen seurassa voi kitata alkoholia voi tietenkin ottaa tästä herneen nenäänsä, mutta meitä on moneen junaan...

Ehkä myyjä (oletan, että on ulkomaalainen) on oppinut jo sen, että suurin osa Tikkurilan kebabbilan asiakkaista hyppii riemusta jos saa halpaa kaljaa :-P

enkä hegaile näissä paikoissa uskoisin että pizzerianpitäjät tietää suomalaisten mieltymyksen ja heikon luonteen mitä tulee halpaan kaljaan.. Joten ymmärrettävää käytöstä pizzerian pitäjän taholta.

Minun käy sääliksi ap:tä.

Pidetään tämä ketju voimissaan, että ap saa kannustusta ja voimia.

t: eräs joka tiätää et alkkoohooli tappaa jo nuarena ja tulee alkkis jos näkee kuin vanhemmat käyttää sitä ja riahuu ja on humalassa ja sit itte alkavat jo käyttään hyvinki nuarena kaikenmoisii huumeita ja joutuvat sit muuttaan lähiöön.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat