Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olisin kiinnostunut sellaisesta asiasta, että käyttävätkö lestadiolaiset ehkäisynä edes sitä, että eivät sekstailisi ovisaikaan? Kun itse tunnen monia lestaperheitä ja tuntuu, että kun nuorimmainen lapsi on 1-2 v. niin äiti on aina uudelleen raskaana. En kehtaa keltään kumminkaan kysyä, kun eivät ole niin läheisiä ystäviä. Ehkä olen vaan kade kun itse vaikka kuinka sekstataan ovisaikaankin niin raskautuminen ei ole niin yksinkertainen juttu...

Kommentit (6)

Sekstailemme juuri silloin kun molemmat sitä haluaa. Yleensä noin kerran-pari viikossa. Se sitten sattuu ovisaikaan jos sattuu. :) Itselläni on niin epäsäännöllisen epäsäännöllinen kuukautiskierto, eikä mitään selkeitä merkkejä oviksesta, että en oikeastaan koskaan edes tiedä milloin ovis on.

T.lestaäiti

Kyllä osa lestadiolaisista käyttää ehkäisyä. Ihan kondomia, kierukkaa, pillereitä tai mitä vaan muuta, mitä muutkin ihmiset. Näin esim. mun lestadiolaiset vanhemmat, eikä meitä lapsia sitten ookaan kuin 3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kylläpä niillä sitten käy hyvä tuuri kun sattuvat sekstaamaan juuri ovisaikaan, kun vois kuvitella, ettei ne ihan joka ilta ennätä vällyjen väliin puuhaamaan... Mutta mistäpä mä tietäsin...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat