Seuraa 

en löytäny pinoa joten aloitan sen iha ite. ;)

Tänään pahoinvointi paheni, heti ku silmät aukasin nii heti alko kökkö maistuu suussa. Keittiöö asti ku selvisin nii alko jo tekee huonoa, onneksi ei tullu ylös.. gefilusmehu ei kyl ollu sittekään se paras ostos, turhan tujua. Kamalaa ku pitää oikeesti miettii mitä syö ettei tule ylös.

Alkaa käydä vaikeeksi ku asutaan anopin kanssa ja en oo vielä kertonu sille, aattelin jos " joululahjaksi" mut ongelma on se että ne laittaa meille ruuat ja mitä jos mä en pysty syömään--?

Eilen yritin selittää et kahvia en juo ku närästää ja maksaruuat sama juttu.. koko ajan tunne et kohta ne arvaa mistä on kyse..

ei siinä muuta mut se tästä nyt puuttuis et yli-innokas anoppi alkais ostella potkupukuja ku meikäläinen kärsii.. eikä ole varmaa pysyykö tää..(pessimisti ku olen).

millaste 7+?

Kommentit (3)

vaikka keli ei oikein siltä ulkona näytä.

Oksus poksuksen sain tänään pitkästä aikaa ulkoistettua ja huono-olo on vieläkin. Yleensä mulla tää olo on aina pahentunu iltaa kohti et saas nähdä miten tänään kun näin aamusta jo ykäilen.

Mulla on taas ollu vähän stressiä tässä odotuksessa kun keskiviikko iltana tuli jotain supistustuntemuksia tonne vatsan alueelle ja oon nyt yrittänyt lepäillä tai olla ainakaan suurempaa hötkymättä tässä sen jälkeen. Harrastelen vaan pientä pölyjenpyyhintää ja miehenreppanalle jää sit noi imuroinnit ja luuttuumiset. Yleensä tehdään kotityöt aika puokkia, paitsi et minä pidän keittiön siistinä kun miehen siisteystaso ei ole ihan mun maun mukaista. Paitsi et nyt hyonovointisena kun olen, niin sekin puoli on suurimmaksi osaksi nyt miehen vastuulla.

Eilen käytiin lastenklinikalla päivystyksessä ton 2veen kanssa kun sillä pukkas syksyn toinen korvatulehdut jo päälle ja päivällä en saanut terveyskeskuslääkärille aikaa. Nopeesti onneksi selvittiin sieltä kun ajoissa oltiin liikkeellä. Täytyy kyllä sanoa että olen ollut todella tyytyväinen lastenklinikan palveluun ja mukavaan henkilökuntaan silloin harvoin kun siellä on täytynyt käydä.

Mut muuten suurempia hötkymättä jatkan joulukoristeiden esille laittoa. On kivaa kun noi kaks vanhempaa muksuu tuottaa jo kerhossa itse noita koristeita niin saa laitettua lasten joulutaidettakin näkyviin.

annim ja pallero 8+2

ompas taalla taas hiljasta, oltiin valuttu tonne pitkalle toiselle sivulle. Missas kaikki on aina perjantaisin, viikonlopun vietossa jo?

Taalla ollaan jaksettu taas tanaankin ulkoilla, eli olo on suht hyva. Nyt kun on alkanut olo paranemaan, voidaan ehka puhua siitta aamupahoinvoinnista. Nyt aamut on pahimpia tahan mennessa on ollut 24/7 pahoinvointia. Kylla vielakin etoo pitkin paivaa, mutta yleensa ei enaan tarvi paivisin oksennella.

Varasin tanaan ajan hammaslaakariin, kun viisaudenhammas on jotenkin ruvennut hiertamaan tuolla poskessa. Mulle ei oo koskaan tehty mitaan operaatioita, edes paikattu, ni jannittaa ihan kauhiasti jos se hammas vaik poistetaan =/ Mitenka se edes onnistuis, kun se hoitaja sano et raskausaikana ei oteta niita rontgenkuvia ja kait ne puudutusaineetkin on hiukan kyseenalasia. mita jos se hammas tulehtuu, poistetaanko se sit " tuurilla" ilman niita kuvia ja ilman puudutteita, kaaaak!! =/ onko kellekkaan tehty mitaan hammas-juttuja tai vastaavia odotusaikana?

Millaste: Ei kylla kateex kay, et joudut syomaan anopin laittamia ruokia! Kuulostipas hassulta, tiiat kylla mita tarkotin =) muutenkin on vaikea keksia mita sois ja sit jos joudut syomaan vakisin jotain mika ei maistu. Koita vaan olla oksentamatta ruokapoytaan =/ Tsemppia!

Taalla tarvis kans pikkuhiljaa miettia joulusiivouksen alottamista. Tassa viime viikkojen aikana on jaanyt kaikki siivoaminen vallan, ni on kertynyt kauheasti tekemista. Noitten kahden pienen apulaisen kanssa kaikki viela kestaa tuplaten kauemmin. =)

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

Neeri ja pikku nuppuinen 9+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eilen se sit alkoi, paha olo. Oliko se ruuan haju tosiaan näin etova? Sitä saa mitä tilaa, kun on ollut niin epävarma olo raskaudesta kun ei ole yököttänyt. Miehellekin kommentoin, että taas haisee tupakkaa niiiiin pahalta. Taitaa jäädä taas pussailut vähälle...

Otin just pienet päikkärit kun väsyttää niin vietävästi koko ajan. Kotona on ollu tylsää kun mies on aamusta iltaan rakentamassa taloa, yks vuotias on flunssassa eikä viitsi kyläillä, mulla on polvi kipee ettei voi edes käydä kävelyllä. Siivotakaan ei paljon jaksa ja joulukoristeet olen päättänyt jättää varastoon. Kun ei tiedetä yhtään milloin päästään muuttamaan, eikä olla jouluna kotona, vaan lähdetään anopin pöperöille. Toivottavasti siellä ei ole mitään kalaa, sit mä nimittäin oksennan... Turha edes toivoa, aina sitä on kuitenkin joulupöydässä ollut.

Meillä ei kummankaan vanhemmat tiedä vielä raskaudesta, kun syksyllä meni kesken niin nyt ei ole paljon viitsinyt vielä kuulutella. Tosin mun vanhemmille varmasti selviää ens vkolla pikkujouluissa kun olut ei maistu ja appivanhemmille sit viimeistään jouluna.

Pitäisköhän sitä ruveta tekemään joulukortteja ennen kuin 1v herää? Tai ehkä se haluis auttaa. Vaikka pidellä saksia tai syödä paperit, niin kuin sillä on tapana.

Helpa+pojat 1 ja 6 sekä masukki 6+

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat