Vierailija

Uuuden koneen osto edessä.

Niissä tuntuu olevan vaikka kuinka monta eriohjelmaa nykyisin, mutta tarvitseeko niitä? Vanhassa koneessa oli vain normaali ja pikapesu ja niilläkin pärjäsin.

Kertokaa nyt mistä olen jäänyt paitsi eli mitä ilman en tule toimeen? :DD

Kommentit (9)

Rosenlewiä ei kannata ostaa. Siihen vaikea saada astioita mahtumaan ja pesuohjelmien valinta on niin suppea. Meilläkin on kerran vaihdettu moottori ja kone on 3-vuotta vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on tosi hyvä. On ollut mulla jo kohta kuusi vuotta eikä pienintäkään vikaa toiminnassa. Ainoa " vika" , jos siksi voi laskea on ollut astianpesukoneen sisällä olevan lampun polttimon palaminen menneen vuoden aikana... Muuten ei mitään vikoja!=)

parilla kolmella ohjelmalla pärjää, esim. " pikapesu, normaali ja tehopesu" . Useampia ohjelmia ei monien tule edes käytettyä. (Upoon mennyt usko, kun kaverilla hajosi just kuukauden käytössä ollut Upo astianpesukone ja kesällä alle vuoden vanhasta Upon pyykkikoneesta meni moottori...Meillä ehkä 5 vuotta vanha Whirlpool perusmasiina jossa 3 ohjelmaa, lähinnä yhtä ohjelmaa käytetään.

Mun anopilla on tosi hyvä kone, merkiltään Cylinda ja on jotain 10 vuotta vanha ja pesee törkeän paljon paremmin kuin meidän hieno kolmen a:n energiasäästökone...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat