Vierailija

Vai löytyykö täältä naisia jotka pystyvät miesten tavoin nauttimaan seksistä ilman että pitää olla erityisesti tunteita vastapuolta kohtaan?

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

Harmi vain, että yhä edelleen on paljon naisia, jotka harrastavat seksiä pääasiassa vain saadakseen jotain muuta: hellyyttä, turvaa, hyväksyntää jne.

Itse ainakin usein harrastan seksiä saadakseni hellyyttä, turvaa, hyväksyntää, läheisyyttä. Jos pelkkään kiimaan harrastaisin seksiä, määrä olisi kenties 2-3 kertaa kuussa!

Mutta koska saan seksistä huomattavasti ja ennenkaikkea muutakin kuin seksuaalista mielihyvää, teen sitä mielelläni vaikka joka päivä (mieheni kanssa).

Harmillista asiasta tekee mielestäni vain se, jos seksin hakeminen on pakkomielteistä ja ihminen määrittelee oman arvonsa sitä kautta, kuinka monta " kaatoa" /orkkua/yhdyntää pääsee suorittamaan jossain tietyssä ajassa. Tai kuinka monen miehen vaimon tai vaimon miehen on päässyt pokaamaan.

Tai surullista, jos teini-ikäiselle ainut keino saada hyväksyntää on nussituttaa itseään vanhemmilla miehillä. Se voi olla jo todella vahingollista.

Olen luvannut itselleni jo ihan lapsena, että en koskaan sekstaile jos en rakasta. Niin tein.

Minulla on jotain aivan erityistä siitä miestä varten jota rakastan. Se ei ole saanut mitään loppuun käytettyä kirppiskamaa vaan tuoretta pillua ja paljon rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tunnetta, että orkut tuntee... :) Kyllä mulla panokaverit on pysyny ihan panokavereina. Ulkoisilla seikoilla on paljon tekemistä fiiliksen suhteen, mutta ei siinä mitään herkistelytunteita tarvita.

viimeiselle vastaajalle: ei seksi ole jokin lahja ja palkinto, joka miehelle annetaan, vaan molemminpuolinen ilo ja nautinnon lähde. Siksipä ei se pilde käytössä kulu, vaan taidot ja kokemukset kehittyvät!

Siltikin, kuten monet muutkin jo ovat sanoneet: kyllä mulla seksissä on aina tunteita mukana. Joskus rakkautta ja ihastusta, joskus vain jotain muuta kemiaa. Kuka nyt vastenmielisen miehen kanssa sänkyyn menisi (ellei sitten ole sellaisella perverssillä tavalla vastenmielinen, mutta kuitenkin kiihottava, kokemusta on siitäkin ;)

Harmi vain, että yhä edelleen on paljon naisia, jotka harrastavat seksiä pääasiassa vain saadakseen jotain muuta: hellyyttä, turvaa, hyväksyntää jne.

oman itsensä kanssa. Lähden leikkiin sillä mielellä et on yhden yön huvi. Tunteet on asia erikseen ja ne tulee ajan myötä jos on tullakseen. Selvinpäin oon liikkeellä aina, ja paras pano oli yli 100 kg/2 metrinen neekeri Nykissä, en pystyny sen jälkee edes kunnolla käveleen, muuta meno oli mieletöntä.

panolle menee..jos taas tuntee jotenkuten, on turvallinen jne, ei sitä hillitöntä himoa tarvitse päälle, vaan seksistä saa myös juuri tätä turvaa, hellyyttä jne.

Mutta ei sen tunteen tarvitse olla syvä rakkaus. Jollain tavalla mun pitää olla viehättynyt sen toisen ulkonäöstä/luonteesta.

Jos ei kyseessä ole kännisekoilu, vaan selvin päin harrastettu seksi, pitää sitten olla tunteet mukana. Vain jos olen kiinnostunut ihmisestä, myöhemmin ihastunut ja rakastunut, seksi voi olla aikavälillä palkitsevaa. Jos tunteita ei ole mukana, kiinnostukseni lopahtaa tosi nopeasti.

Pelkkä kiima riittää noin 1-5 satunnaiseen panoon, mielellään humalassa tai hiprakassa.

Jos mies on tosi puoleensavetävä niin sytyn siitä, tunteita ei tarvita mutta jos on tosi ihastunut, seksi on yleensä upeeta- voi sitä kiihkoa! Kumpa kokis sen taas..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat