Vierailija

Nightwishissä Tarja oli nuorison idoli. Aikuisväestö, joka menee yleensä joululaulukonsertteihin, on tuskin Tarja Turusesta kuullutkaan. Kuinka kauan entiset hevifanit jaksavat käydä kuuntelemassa joulun kellojen kajahtavan??

Kommentit (7)

Oma tätinikin ihastui levyyn ja ikää on jo 50v. On kuulemma pakko hankkia itselleen. Itse olen aina tykännyt Tarjan äänestä, joten tämäkin levy tulee kuulumaan kokoelmiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En tällaisena 35 + naisena ollut mikään Nigtwish fani, silti yleisivistykseeni kuului tietää millaista musiikkia tekivät silloinkin. Tarjan osaaminen sinänsä ilahdutti ja siksi nyt kun tarjotta on itseäni kiinnostavampaa musiikkia, levy on joulutoivelistoilla.

Ja vastaavasti uskon että Nigtwish fani kummipojat 16-18 v voivat kerrankin suostua kuuntelemaan joululevyjä kun tuntevat laulajan entuudestaan :)

Minusta on vain todella kaukaa haettua tykätä jonkun esiintyjän joululauluista jos on tykännyt ensin esiintyjän hevimusiikista. Itse olen hylännyt monet bändit, kun ovat muuttaneet tyyliään. Ehkä jotkut sitten hakee nimenomaan henkilöidoleita.

Ajattelin myös joulukonserttien yleisön olevan yli 50-vuotiaita ja enemmänkin lähellä eläkeikää... Mutta ei kai siinä mitään, jos joku sellaisesta pitää. Itse en pidä, siksi on vaikea ymmärtää.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat