Vierailija

Tapaus

a) huuto mennyt kiinni 11. marraskuuta. Ostaja ei ottanut mitään yhteyttä, ostaja sitten laittoi viestiä 9 pvää huudon sulkeudutta että meinaako ostaa vai ei. Ostaja pyysi tilitiedot, ne myyjä lähetti viikko sitten tänään. Vieläkään maksua ei näy, eikä ostaja myöskään ole tuon yhden viestin jälkeen ottanut yhteyttä. Kohteessa ei hv:tä joten ostaja on siis velvollinen lunastamaan huutonsa.

b) kohde sulkeutunut 14. marraskuuta. Ostaja lupasi tulla noutamaan sen, ei tullut. Myyjä sen jälkeen laittaa viestiä. Ostaja pyytää tilitiedot, ne lähetetty 22. marraskuuta. Vieläkään maksua ei näy, eikä ostajalta ole sen jälkeen mitään viestiä tullut. Kohteessa ei hv:tä joten ostaja on siis velvollinen lunastamaan huutonsa.

Millaiset palautteet sinä antaisit?

Kommentit (7)

toinen vastasi että siirtää rahat tänään, katsotaan. Positiivista en kyllä meinaa antaa, mutta jos se todellakin maksaa niin voiko sitten enää antaa negaa? Vai onko neutraali ja sitten tekstiin että myyjä joutuu ottamaan yhteyttä ja että maksu on hidasta kun mikäkin ja vasta maksetaan kun muistutetaan?

En ole ennen ikinä itse saanut negaa ja pelottaa vaan sitten että se kostaa mulle ja antaa negan mullekin!

ap

Huudon päättyessä laitan ostajalle tilitiedot ja maksettavan summan.

Jos maksua ei kuulu kahden viikon kuluessa annan negatiivisen palautteen, kunhan olen ensin tiedustellut ostajalta maksamattomuuden syytä. Yleensä kyseessä on ollut inhimillinen unohdus.

Negan voi aina muuttaa positiiviseksi, kun kaupat on tehty.

Ap:n tapauksessa laittaisin negan jo nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nämä pallinaamat ota mitään yhteyttä joten negat vaan!!Ärsyttäviä tuollaiset huutajat, itsellä myös kohde meni viikko sitten kiinni eikä ostaja anna kuulua itsestään mitään eikä ole vaivautunut edes vastaamaan viesteihin:-( Pakko antaa nega.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat