Vierailija

kaiken huippu on se kuukuppi. ha ha haaaaaaaaaaaaaa!!!

Sivut

Kommentit (56)

Mutta kun siitä tulee pakkomielle, ja muusta ei enää puhutakaan. Joillain ampuu hieman yli , ja imetys ja kestovaipat on koko elämä. Asiallisiakin imettäjiä ja kestoilijoita kyllä löytyy, ja varmaan enemmistö niitä onkin.

mutta aina kun näki niitä vaippoja vaihdettavan niin kertavaippoja olivat. En nähnyt kertaakaan tai kuullut keneltäkään kestoja käytettävän; en siis päässyt paasaamaan kenenkään kanssa aiheesta enkä näinollen siis varmastikaan ärsyttänyt ketään mielipiteilläni t.44

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jostainhan se kuule on aloitettava, jos nyt naisilla aluksi on peukalo keskellä kämmentä niin kyllä se siitä pikku hiljaa siirtyy oikealle paikalleen. Hyvä että he ovat idealisteja, maailman tulevaisuus tarvitsee heidän kaltaisiaan.

En tiedä olemmeko jotenkin erityisen paskainen perhe, mutta kyllä meillä kaksi liikkuvaa aikuista ja kolme lasta tuottaa ihan kiitettävän määrän pyykkiä vuorokaudessa. Jos sattuu vaikka kaksivuotiaalla pissavahinko yöllä, jo yksistään siitä seuraa lähes koneellinen pyykkiä. Onneksi niitä nykyään enää harvoin sattuu.

Itsekin vaihdan suat, aluspaidan ja alushousut joka päivä, samoin mies. lapsilla usein tippuu ruokaa vaatteille, joten collarit vaihdetaan joka päivä. Siihen päälle lenkki- ja pelivaatteet, metsäkamppeet, lasten ulkovaatteet... kyllä sitä pyykkiä sen verran tulee, että ei tarvi tyhjiä koneita pyöritellä. Siinä ne kestot meni sivussa.

Vierailija:

Lainaus:

Minä arvostan luontoa ja yritän kierrättää mm roskat, vaatteet. Käytän kuitenkin kertisvaippoja, koska en ole vakuuttunut siitä, että kestojen käyttä on ekologisempaa. Vaippoja pestessä kuluu vettä, sähköä, pesuaineita liukenee maahan. Ja pyykkiä ei tule koneellista edes kahdessa päivässä, tyhjää konettako pyöritän kestoja pestessä. Vai pitäiskö ne pestä käsin. tosin sitä pyykkiä taitaa tulla enemmän kestoilijalla, jos ne kestot vuotaa...

Meillä kestoillaan, mutta en todellakaan tiedä millaisia vaippoja muut perhekerhossa käyvät pienten lasten äidit vauvoillaan ja taaperoillaan käyttävät.

Jos nostaisin kestoilustani metelin, saisin varmaan hyvinkin äkkiä tietooni ketkä käyttävät myös kestoja ja ketkä vannovat kertisten nimeen ;)

Vierailija:

Lainaus:

vaikka kahdella lapsella olikin käytössä. Päinvastoin, välttelin puhumasta ja mainostamasta niitä, koska sain niin nahkeata kommenttia jos joskus tuli ilmi että meidän vauvoilla oli kestot. Kaikki perhekerhot yms. paikat missä kävin olivat pullollaan kertavaippoja käyttäviä.

T. hörhö akateeminen kestovaippailija

mainostaminen ja käännyttäminen. Onhan se hienoa että joku jaksaa, mutta miksi pitää aina syyllistää niitä jotka eivät jaksa. Äitinä olo on muutenkin joskus rankkaa.

Minä arvostan luontoa ja yritän kierrättää mm roskat, vaatteet. Käytän kuitenkin kertisvaippoja, koska en ole vakuuttunut siitä, että kestojen käyttä on ekologisempaa. Vaippoja pestessä kuluu vettä, sähköä, pesuaineita liukenee maahan. Ja pyykkiä ei tule koneellista edes kahdessa päivässä, tyhjää konettako pyöritän kestoja pestessä. Vai pitäiskö ne pestä käsin. tosin sitä pyykkiä taitaa tulla enemmän kestoilijalla, jos ne kestot vuotaa...

Ihmeellistä jeesustelua ei-uskovilta.

Vielä mielenkiintoisempaa on se, että olen ystäväpiirini ainoa kestovaippailija, eikä minulle ole muita kuin yliopiston käyneitä ystäviä. No okei miehen sisko on amk-ihminen. Hän on käyttänyt myös kaikilla kolmella lapsellaan kestoja.

Retrovaatteet... jaa eipä ole tullut ostettua, mutta kyllä meillä vanhoja vaatteita on. Vauvan vaatteita on ihan fiksua kierrättää, kun ei ne mihinkään kulu.

Ihmeellinen kyllä tuo teidän perhekerhonne, kun sinne on noin kummallista sakkia eksynyt.

Vierailija:

Lainaus:

...olevan menossa tällainen nuorten yliopistokoulutettujen äitien hörhöilubuumi. Naiset ovat melko pian valmistuttuaan saaneet ekan lapsen ja haaveilevat jo toisesta tai ovat raskaanakin. Ovat iältään 25-26-vuotiaita.

Perhekerhossamme käy ainakin neljä tällaista äitiä. Tuntomerkkejä: lapset on puettu retroasuihin (siis froteepotkareihin), tuntuvat käyttävän paidan asemasta kantoliinaa (kahdella en ole nähnyt vauvaa liinassa kertaakaan, mutta se on aina sidottu ympärille), vauvat kastuu pari kertaa kahden tunnin kerhoaikana läpimäriksi (ovat ilmeisesti päätyneet johonkin erikoiseen vaipparatkaisuun), työntävät tissin aina taaperollekin suuhun, jos tämä vaikuttaa tyytymättömältä (huutavaa lasta pidetään väkisin makuullaan sylissä ja työnnetään tissia suuhun vaikka toinen haluaisi mennä leikkimään)

25-26-vuotiaita äitejä, joilla on jo koulutuskin. Onkos sulla ikäkriisi?

Vierailija:

Lainaus:

Tyttöset tuhlaavat maitorahansa roskaan. On saatu joku hieno ideaali ajatus ja käytännön järki puuttuu kokonaan. Teoriatietoa tytöillä on hallussa, mutta mitään muuta ei ole tehty kuin opiskeltu niin peukku on keskellä kämmentä.

Olen oikein tosisuperhörhö. Kaikki on kuule niin ekoa ja luomua, että. Kaiken kukkuraksi olen vieläpä onnellinen hörhö. Mutta en todellakaan tuputa omaa elämäntapaani muille. Ei helmiä sioille.

Perheessä on niin monta muutostekijää, että yhtä ainoaa oikeaa tapaa ei ole olemassakaan. Mikä sopii jollekin ei käy toiselle. Mä en kestovaippaile, koska en ehdi/jaksa, mutta omistan kantoliinan, joka on käytössä eikä koriste.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat