Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tuntuu että on kokoajan ankara stressi päällä niin ei kait se ole mikään ihme jos ei tärppää.

Inhoan työtäni ja eilen taas oli sellainen päivä että oikein kiehui kun olin töissä. Ja sitten vielä kun on yli kaksi vuotta yritystä takana eikä tärppää, vaikka vikaa ei ole kummassakaan.

Auttoiko sinua jos sait stressiä vähenemään.

Kommentit (5)

näyttöä, että stressi vaikuttaisi, mun lääkäri sanoutuu tiukasti irti sellaisista käsityksistä :). Mutta tiedän just mitä tarkoitat että stressaa ja sitten stressaa sillä, että stressi heikentäisi tsänssejä jne... Mä olin tikahtumaisillani stressiin alkusyksystä ja tulin silloin vihdoin raskaaksi. Sitten sain keskenmenon. Nyt pääsin takaisin hoitoihin ja olen vähän rauhallisempi, kaikki kokemani pakotti laskemaan vähän kierroksia (silti alitajunnassa varmasti kuohuu..).

Vaikea siis sanoa - hirveästi on tarinoita että " kun lopetimme yrittämisen, tulin heti raskaaksi" , mutta yhtä monta tyyppiä tulee stressaantuneena raskaaksi - ajattele esim. perheväkivallan uhreja tai ihmisiä sodan keskellä.

Tsemppiä sulle, ja koita kestää työssäsi!

Stressasin tätä ekaa ivf:ää aika paljon ja sen lisäksi elämä oli täynnä muutenkin stressiä. Ihan alussa mennään, mutta jos keskenmeno tulee, niin tuskin tuosta stressistä ainakaan johtui...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen aina sanonut että stressi ei aiheuta lapsettomuutta, vaan lapsettomuus stressiä.

Toki jos voi oikein huonosti ja 24/7 on stressaantunut niin voihan se vaikuttaa.

Mä irtisanoin itseni vuosi sitten työpaikasta jossa stressin ollessa pahimmillaan aloin saada paniikkikohtauksia. Ja kun niinhin lääkäri tarjosi mielialalääkkeitä ja mielialalääkkeiden sivuvaikutuksiin diapameja. Silloin päätin että se duuni saa jäädä vaikka vaihtoehtona oli pätkätyöt ja tuuraukset.

Olen kyllä ikävöinyt entisiä työkavereita, mutta uusi leppoisampi työ on nannaa :o)

Raskaaksikin tulin mutta sain km:n. Sitä mikä oli duunivaihdoksen vaikutusta en tiedä.

Paljon plussaonnea sinulle ja toivottavasti duuniasiat kääntyy parhain päin.

eli meillä takana yritystä vähän yli 2 vuotta, jona ikana on ollut pätkätöitä, työttömyyttä, mies on aloittanut opiskelut, ja vihdoin syyskuun alussa minä sain vakipaikan, en niin loistavaa, mutta vakituisen ainakin:)kaks inssiä tehtiin (08/06 ja 10/06), molemmissa mulla oli käytössä clomit ja pregnyl ja sitten se toinen pistos, en muista nyt just nimee:)(puregon?) kumpikaan inssi ei tuottanut tulosta.

nyt oli sitten menossa osittainen hoitotauko, eli mitään muuta ei tehty kuin mies söi vuorostaan clomeja. (hieman alentunut siittiötuotanto+osa siittiöistä " normaalia" hitaampia) keskityttiin lähinnä mun siskon vauvan odotukseen:) kuinka ollakaan, viikko sitten tajusin et menkat on viikon myöhässä:) tosin, en oikein meinannut uskaltaa tehdä testiä, kun mulla joskus saattaa olla kierto sen viikon pidempi... mutta kun rinnatkin aristi (tai siis oli &on edelleen tosi kipeet) ja oli huono olokin, mikään ruoka ei maistunut, ja mies oli lähdössä viikonlopuksi reissuun, päätin tehdä testin, ja plussaa näytti! ihan kirkkaat kaksi viivaa, elämäni eka plussa:) nyt vaan toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti.

en sitten tiedä, että auttoiko oikeesti toi kun ei ajateltu koko asiaa ja " tärppipäiviäkään" en laskeskellut, vai oliko noi clomit miehen käytössä se käänteentekevä juttu. sitä ei kai kukaan osaa sanoa:) itse uskon että molemmilla oli osuutta asiaan, mä ainakin olen sellanen stressaaja, etten välillä saa nukuttuakaan kun kaikki asiat tuntuu kaatuvan päälle. ekaa ultraa odotellaan, joka on ensi torstaina, eli laskelmieni mukaan rv 6+6:)

paljon plussaonnea ja tsemppiä kaikille muillekin ja onnea jo raskautuneille:) enkeleitä kaikkien matkaan ja otteenpitäviä tarrasukkia;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat