Vierailija

Kommentit (18)

saa lapsen nukahtamaan kolmessa minuutissa, eikä huudattamalla tätä kahta tuntia putkeen pimeässä huoneessa: kyllä se meidän sirkku jo osaa nukahtaa itsekseen.

Kyllä ne ihan tavallista maitoa yleensä juo, jotkut allergiset tietty erikoiskorviketta, mutta niitä ei imetetäkään.

Iso vauva tissi suussa on kamalan näköistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Niitä näkee ihan julkisella paikallakin päivittäin, suurin osa tuntemistani taaperoimettäjistä imettää vain kotona esim. ennen päiväunia ja illalla ennen nukkumaan menoa.

Vierailija:

Lainaus:

Iso vauva tissi suussa on kamalan näköistä.

Vierailija:

Lainaus:

Imettänyt olen tähän asti. Tänään se on vielä normaalia, mutta huomenna jo sairasta? Täytyykö minun lopettaa imetys tämän päivän aikana?

Ja ne lyhyet imetystuokiot ovat samalla ihania läheisyyden hetkiä, jolloin voi vain olla ja ihmetellä tuotakin Luojan suomaan ihmettä;-) t. kolmea pullottanut ja yhtä imettänyt

Imettänyt olen tähän asti. Tänään se on vielä normaalia, mutta huomenna jo sairasta? Täytyykö minun lopettaa imetys tämän päivän aikana?

ai miksi, no maitoa piisaa ja ihana hetki olla aivan lähekkäin, kuunnella sitä ihanaa tuhinaa ja lapsen rauhallista olemusta. se hetki niin uskomaton.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat