Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Se sanoi näyttävänsä mulle, miltä siitä tuntuu. Että mun kuukausi vastaa sen viikkoa.

Surullista on se, että luultavasti tuo kuukausi ei tunnu mulla missään.

Kommentit (7)

Mä varmaan lähtisin siitä itseinhosta liikkeelle... en tiiä, mut ehkä menisin juttelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa. Jos ongelma on mielessä, ei pelkät lääkkeet auta ainakaan loppuelämäksi. Tarttis antaa itselle lupa nauttia ja olla terveellä tavalla itsekäs: " mä haluan nauttia tänään ja mies saa luvan tehdä hommia sen eteen" . Ei se helppoa tietty ole. Meillä jokaisella on omaan kroppaan omanlainen suhde ja se heijastuu toimintaan.

Raskaus on tietty naisen kroppaa täydellisesti mullistava juttu. Mut se toisaalta kuuluu asiaan. Itselläni oli raskaana ollessa ihan valas olo, mut koitin olla ajattelematta sitä.

en oo todellakaan mikään asiantuntia, enkä missään nimessä halua loukata sinua. Voimia. Ja rohkeutta ottaa selvää itsestä. Ja sun miehelle kans. Ei toi hänen asenne nyt ainakaan auta asiaa. Mulla se on vielä paljon kesken, mut ehkä sit ku oon 40- jotain niin oon ihan sinut itteni kanssa.

t:4

ja ongelman syytkin on aika pitkälti selvillä:

Ensinnäkin olen kärsinyt pidemmän aikaa " potenssiongelmista" , jotka luultavasti liittyy hormonimuutoksiin, näin minulle sanoi gynekologi, jolle asiasta kerroin. Hän kirjoitti reseptinkin, mutta sitten tulin jälleen raskaaksi, joten en kaiketi voi syödä noita lääkkeitä. En kyllä ole selvittänyt tarkemmin. Tässä on sekä fyysinen että psyykkinen puoli: kun ei kroppa toimi, niin pelottaa edes yrittää, koska luultavasti edessä on taas kirjaimellisesti kipeä pettymys.

Lisäksi nyt raskauden aikana olen äärettömän hajuherkkä. Minua inhottavat melkein kaikki hajut, joita seksissä väistämättä tulee. En tiedä meneekö tämä ohi koko odotusaikana :(

En myöskään ole koskaan ollut erityisen hyvin sinut itseni kanssa, sekin varmaan vaikuttaa ja raskaudet vielä lisää inhoa omaa kroppaa kohtaan.

En tiedä mitä tälle voisi tehdä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Asia vaivaa minua, sillä vaikka asia on minulle tavallaan helpotus (ei ole paineita seksiin), niin mieheni tuntien tämä on tosi vakavaa, jos mies pitää kiinni päätöksestään.

ap

ensinnäkään mun ukkoni ei tuohon pystyisi..

Ja toiseksi on sulla typerä ukko kun ihan vapaaehtoisesti tuohon ryhtyy ;)

voi pyhä yksinkertaisuus. Tykkää vissiin itteensä rääkätä.

ratkaista ongelmaa? Siis oletko puhunut asiasta kenenkään kanssa? Miehesi nyt ensimmäiseksi? Haluatko muutosta? Ongelma tuskin ratkeaa odottamalla. Minä lähtisin miettimään, miksei seksi kiinnosta? Onko vika miehessä? Kiinnostaako ylipäätään kenenkään kanssa? Edes itsensä kanssa?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat