Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Eli otsikossahan tuo kysymys onkin. Esikoisen aikoihin maitoa tuli runsaasti ja silloin oli sairaalasta iso " lehmäkone" lainassa, mutta nyt sitä en haluaisi ottaa lainaan vaan ostaisin mielelläni oman rintapumpun. Jotenka suositelkaahan mielestänne hyvää. :)

Kiitos!!

Kommentit (5)

en tiedä onko näitä Suomessa. En ikupäivänä voisi kuvitellakaan käyttäväni käsikäyttöistä, mielestäni tarpeeksi hommaa sähkökäyttöiselläkin vaikka voi pumpata molemmat rinnat yhtaikaa. Siis jos tarvii jatkuvasti/paljon.

Riippuu ihan tarvitsetko rintapummppua vain hätätapuksissa vai aiotko mahdollisesti pumpata usein, jopa luovuttaa.

Itse minulla oli juuri tuo Meddelan pumppu (onko eri kuin AINU???). Pumppasin 4 kk käsin päivisin kaikki maidot ja oli tosi rankkaa puuhaa... huh huh. Annan itselleni tuosta täydet pojot!!! Käsi oli koetuksella ja voi olla että rinnat pilalla ... ;D. Tänä aikana 2 pumppua hajosi tehokkaassa käytössä...ilmeisesti tiivisteet pettivät koska imu ei enää ollut täydellinen.

Nyt uudessa imetyksessäni yritän pysyä mahdollisimman kaukana pumpuista ja näin olen onnistunutkin. Siis helppoa tuo pumppaaminen ei tosiaan ole. Jälkeenpäin ajateltuna olisi pitänyt hommata sähköpumppu! Eli jos tarvitset vain hätävaroiksi niin varmasti käsikäyttöinen ajaa asiansa esim. meddela. Mutta jos tarvitset sitä päivittäin niin sähköpummpu on ihan ehdoton. Huutonetissä esim. sähkökäyttöisiä voi saada kohtuuhintaan.

Tämä on oma mielipiteeni...ketään imettävää, pumppaajaa tai muuta lukijaa loukkaamatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kokemusta on sairaalan sähkökäyttöisestä " ammattilaismallista" , Ainun sähkökäyttöisestä sekä Avent Isiksestä.

Ammattilaismalli oli parhain. Ainun malli piti ihan järkyttävää ääntä, ja tuo Avent Isis oli parhain.

Syynä maidon pumppaamiseen oli se, että esikoinen syntyi keskosena ja minun maidontuotantoni yritettiin saada käyntiin ja annettua vähän omaakin maitoani vauvalle. Imetystä kokeiltiin eka kerran vauvan ollessa 10 päivän ikäinen. Kotiin hän pääsi 2,5 viikon iässä.

Tarvetta oli tosiaan vain parille/muutamalle viikolle, ja siihen tarkoitukseen nähden oli Avent Isis paras vaihtoehto. Se sitten on ehkä eri asia, jos käyttötarkoitus on erilainen (esim. luovuttaminen) tai jos maitoa tulee ihan tulvimalla... :-)

Ja tässä yhteydessä haluan antaa suurkiitokset äideille, jotka luovuttavat maitoa. Sitä oma poikanikin sai sairaalassa, kun oma maitoni ei riittänyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat