Vierailija

Sivut

Kommentit (25)

minusta toisaalta uhkaaminenkaan ei ole kovin rakentavaa.

Ihastuminen ja sen kokeminen ja toiselle paljastaminen kun on menossa aika pitkälle olisi se keino, jos mulla nyt on siihen munaa.

t. 6 joka todellakin päättää sen itse en ajatellutkaan sinulta tähitvalo kysyä siihen neuvoja.

Vierailija:

Lainaus:

olen sinulle joskus ärähtänyt koska olen ollut ns. " miehesi tilanteessa" ja sitä kautta yrittänyt kertoa sinulle miten tuo sattuu, vaikke " loppuun asti menekään" .

Minulla oli kauhea olo itsestäni, sillä järki ja tunne olivat ilmisodassa keskenään. Tiesin koko ajan pelin riskit ja omatunto kolkutti, mutta en myöskään osannut pysäyttää tunteitani, etenkin kun tiesin niitä olevan myös toisella osapuolella ja vieläpä niin vahvoina.

Nyt olen saanut itseäni koottua taas kasaan... Toivon todellakin, ettemme enää joutuisi moista käymään käpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Enköhän minä siis jotain ymmärrä. Kostoon en kyllä usko missään tilanteessa eikä mieskään. Mitä kostaminen auttaa - sehän vain katkeroittaa lisää! Ja tämä siis millään lailla väheksymättä 6:n tunteita.

en minäkään ole ollut kovin helposti ihastuvaa tyyppiä. Kyllä meillä mies on ihastellut perinteisesti enemmän, vaikka ei tosiaan vakavasti.

Niin että ei ihastuminen tule välttämättä kello kaulassa... ;) Minuun se iski kun se pörröpää katsoi silmiini, ja paheni vain viikkojen ja kuukausien aikana. Hitto, ei kyllä pitäisi laskea leikkiä tällä asialla. Nyt olen hiljaa.

Vierailija:

Lainaus:

Olen se, joka joutuu opettelemaan uudelleen luottamusta toiseen.

Vai onko sinulla aina sellainen olo, ettet voi olla toisesta varma, vaikka hän sanoisi tai tekisi mitä?

toivottavasti siihen tulee vinkkejä, olisi varmasti sinullekin hyväksi?

Hyvä että kuuluu parempaa! (olen sinulle joskus ärähtänyt koska olen ollut ns. " miehesi tilanteessa" ja sitä kautta yrittänyt kertoa sinulle miten tuo sattuu, vaikke " loppuun asti menekään" .

ehkä hän sitten ei pidä minua niin itsestäänselvänä..

Minua ei katkeroittaisi lisää vaan saisin itsetuntonikin paremmaksi!

Miksi muuten luulet että moni ihminen " kostaa" suhteet? Ehkä sen takia juuri että toinen tajuaa konkreettisesti mitä voi menettää ja että se oma kumppani TODELLA kelpaa muillekin!

t. 6

ketjua, jossa kerroit ihastuneesi nuorempaan herraan. Paljonko teillä oli suunnilleen ikäeroa? Itselläni sellainen tilanne, että olen ihastunut vanhempaan mieheen. Mielessä pyörii ajatus, että mies ajattelee minua ihan " kakarana" .

Kiinnostaisi tietää mitä ajatuksia teidän tapauksessa ikäero aiheutti, vai eikö sillä ollut merkitystä? Toisaalta ymmärrän, jos et halua asiaa kommentoida. Olisi vain kiva kuulla naisen kommenttia asiasta.

Olen se, joka joutuu opettelemaan uudelleen luottamusta toiseen. Kysymys on valheesta ja vieläpä varsin typerässä asiassa. En tiedä palautuuko luottamus ikinä. Ainakin töitä joutuu tekemään, sekä valehdellut mies että minä. Varjostaa meidän elämää, vaikka periaatteessa kaikki on hyvin ja rakkautta riittää.

mutta kyllä 6 myös on sitä mieltä ettei esim. oma mieheni ihan ymmärrä mitä on tehnyt ja vaikka kuinka alhaista se onkin niin suunnittelen kostoa jotta ymmärtää.

t. 6

Vierailija:

Lainaus:

ehkä hän sitten ei pidä minua niin itsestäänselvänä..

Minua ei katkeroittaisi lisää vaan saisin itsetuntonikin paremmaksi!

Miksi muuten luulet että moni ihminen " kostaa" suhteet? Ehkä sen takia juuri että toinen tajuaa konkreettisesti mitä voi menettää ja että se oma kumppani TODELLA kelpaa muillekin!

t. 6

Kysyn siksi, koska en minä ainakaan ole koskaan ajatellut, ettei mies kelpaisi muillekin.

Vierailija:

Lainaus:

ensin laittelet aloituksia vierailijana ja sit vastailet

itse nimimerkilläsi.. no, käyhän se noinkin...

provooooooooooooooo

Senhän tietävät varmuudella vain ap ja minä... Mutta onhan sinulla tietenkin vapaus ajatella minusta ihan mitä itse haluat.

21, olen käynyt lukemassa sitä luottamusketjua. Heillä on vähän eri tyyppinen tilanne kuin meillä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat