Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meillä koululainen uuden kännykän ja leikki-ikäinen helikopterin.

Sivut

Kommentit (29)

Miehen mielestä minun valitsemani oli ruma, minun mielestäni miehen valitsema aivan kamala ja vielä suklaakalenteri. Minusta ne suklaat on ensinnäkin pahoja ja toiseksi en tajua miksi 2-vuotiaan pitäisi saada joka päivä suklaata. Vituttaa koko typerä äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olin ostanut sen kyllä joululahjaksi, mutta muistin kalenterihomman vasta aamulla eikä mitään muuta ollut sinne laittaa, ei edes karkkia. Toivottavasti eivät odota yhtä suurta lahjaa joka aamu...

Meille ei ainakaan tavarakalenteriin laiteta mitään turhaa roinaa. Olen miettinyt, mitä todella tarvitaan ja oltais ostettu muutenkin. Esim. jouluna.

Eikä kaikki ole tavaraa. Piparin leipomista tms.

sori en voinut vastustaa.. se onkin ainoa tavara lahja tuossa kalenterissa mutta tarvitsee sen ollut jo monta viikkoa 10v ilman kännyä..

Jatkossa tyyli on tämä, leivotaan tänään pipareita, elokuvailta, peli-ilta, uimaan, joulukorttien teko, kodin koristelua, tonttupolkua seurasaareen jne.

Mukavaa joulun odotusta kaikille!

ap

Tavarakalenterissa ei ole roinaa vaan ihan tarpeellsiia juttuja, kuten heijastin, sukkia, karkkipussi (karkkipäivänä), pesuaine, kiva magneetti, piparimuotteja yms...

-18-

Kirjakerhon kuvakalenterista harakan kuva. Tavarakalenterista sai pikkuriikkisen pussin, jossa muutamia pistaasipähkinöitä, joista tykkää ihan himona.

Minäkin olen yrittänyt keksiä sellaista, mille on käyttöä ja jota ostettaisiin muutenkin: kyniä, vihkoja, askartelutarvikkeita, joulukoristeita jne. On siellä sitten jotain " turhaakin" , mutta kun joku voi niin iloita ja odottaa kalenteria koko vuoden, ei voi oikein olla sitä tekemättä.

Vierailija:

Lainaus:

Tavarakalenterissa ei ole roinaa vaan ihan tarpeellsiia juttuja, kuten heijastin, sukkia, karkkipussi (karkkipäivänä), pesuaine, kiva magneetti, piparimuotteja yms...

-18-

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Jatkossa tyyli on tämä, leivotaan tänään pipareita, elokuvailta, peli-ilta, uimaan, joulukorttien teko, kodin koristelua, tonttupolkua seurasaareen jne.

ap

Taidan matkia ensi vuonna :)

koska noita juttuja tehdään näin joulun alla muutenkin päivittäin =)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat