Vierailija

Kun ei kertakaikkiaan ole energiaa oikein mihinkään. Pienetkin asiat, kuten lapsen laittaminen päiväunille vaipanvaihtoineen, syöttämisineen ja pukemisineen tuntuu JOSKUS niin väsyttävältä hommalta. Ympärillä näkee koko ajan tekemättömiä töitä. Pyykkikorin pohjalla on lojunut jo vuoden yksi mekko mikä pitäisi pestä käsin, ei jaksa...

En ollut ennen tällainen! Ja kun hyvä päivä sattuu niin saan paljon aikaan! Mutta sitten kun on voimaton olo niin se on kyllä täysillä. Silloin haluaisi vaan nukkua tai edes makoilla sohvalla.

Kommentit (2)

Mulla oli ihan samanlaista että koti oli yksi kaaos ja mitään ei jaksanut tehdä. Lopulta en jaksanut aamulla oikeen edes nousta sängystä vaan huusin kurkku suorana sängystä lapsille että mitä teette ei saa tehdä sitä ja tätä. Jos sain noustua ylös niin siirryin sohvalle ja sama homma jatkui. Joinain päivinä taas sainihmeen paljon aikaan, mutta seuraava päivä oli taas yhtä kaaosta. Mä söin vaan ja makasin. Just ja just jaksoin jotain syömistä lapsille laittaa. Lähinnä enää eineksiä ja joskus vaan tein leivät. Itketti ja raivostutti ja väsytti. Illalla en saanu millään unta vaan kaikki asiat vaan pyöri päässä.

No vihdoin pääsin lääkäriin ja sain lääkkeet. Nyt reilu viikko lääkkeitä syönyt ja jonkun verran alkaa helpottaa. Aluksi olin entistä väsyneempi siis aivan taju poissa. Kauhee pahoinvointi. Mutta nyt kun viikko oli alotuksesta niin se väsymys ja pahoinvointi on helpottanut ja koti on siisti. Hyvältä tuntuu, vielä kun lääke ei ole parasta vaikutustaan edes näyttänyt (alkaa kunnolla vaikuttaa 2 viikon päästä alottamisesta) niin olen hyvin toiveikas. :)

Harmittaa että päivät menee tämmöiseen ruikuttamiseen mutta oikeasti väsyttää aivan karmeasti. Tämä sää vaikuttaa ainakin minuun tosi paljon, olen paljon normaalimpi jos aurinko näyttäytyy edes joskus... Ulkoilen ja liikun päivittäin, syön hyvin, myös rautaa... Imetän vielä, se kai vei loputkin mehut. Kärsin tästä aivan järjettömän paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat