Vierailija

Kommentit (15)

Ihan kivalta lelulta vaikuttaa. Ja mikä parhainta, voi oppiakin jotain. Kattelin myös muita malleja, mutta ne oli mun mielestä liian " konemaisia" . Lelua kun siis haeskelin, sellaista joka olisi hauska.

Oikealla koneella voi sitten tehdä muita juttuja.

Ja tuohan on vallan mainio juttu esim. pitkälle automatkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen harkinnut sellaisen ostamista 3v pojallemme, joka tykkää kirjoitella yms. koneella ja saa meidän aikuisten koneet sekaisin painellessaan/klikkailleissaan kaikenlaista.

Sellainen vauva-malli. Ikäsuositus 18kk+ =)

Kovasti tykkäsi. Siinä on isot näppäimet, valoja ja vaikka minkälaisia ääniä. Hinta oli noin 15¿

3,5v poikamme on kiinnostunut kirjaimista. Kokeilin Muumi-tietokonetta, jossa myös käydään läpi kirjaimia. En tykännyt. Näyttö on liian simppeli, joten kirjaimet eivät näytä aidoilta. Kauppaan jäi.

Niitähän on vain erilaisia ja kannattaa kokeilla kaupassa mikä voisi olla sopivin laite. Oma poikani on ainakin niin ylikiinnostunut läppäristämme ja osaa käyttääkin sitä vanhempien valvonnassa, mutta haluaisin oman koneen, jolla hän saisi ihan itse hommailla ja kirjoitella.

Viime jouluna yritin etsiä lasten CD-soitinta, mutta kun ei ollut niin ostin edullisen normaalin soittimen. Poika oppi käyttämään sitä heti ja on ollut tosi mieluinen kun saa itse valita leikkimusiikin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat