Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mun kaveri syö aina omenan KOKONAAN, siis siemenkotaa ja tikkua myöten!Sanoo sen kodan olevan parasta koko ompussa =)

Kommentit (23)

Ei ajattele yhtään sitä että henki haisee, ja aina persoona muuttuu jotenkin vaikka ei kauheessa humalassa olisikaan. Ei muuten, mutta kun juo melkein päivittäin, ja sitten tietysti valittelee rahapulaansa.

välikommentti tosi pitkä. Aina välillä se tokaisi että mikätoitosnyton (tai jotain vastaavaa) tosi nopeasti. Siitä sai sen käsityksen että jotain tosiaan oli ilmestynyt näkökenttään. Kesti aikansa tottua siihen, ja ekan kerran kun kuulin sen olin sen autossa matkustajana ja meinasin saada sätkyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kaiken lisaksi viela puhua mongertaa samaan aikaan niin etta puheesta ei saa mitaan selvaa. Tama on todella allottavaa. Ja tapahtuu joka kerta kun nahdaan!

On neljän lapsen kotiäiti, kaksi vanhinta on koulussa ja yksi osan viikosta hoidossa. " Meikäläisellä se on aina tätä rumbaa..." Nainen siis tekee ihan normaaleja äidin hommia, mutta jaksaa aina huokailla kuinka kiireistä elämä on. Lapset harrastavat kaikkea kanteleensoitosta tuohitöihin, joten ilman muuta kuskaamista riittää. Olen joskus kysynyt onko kolmevuotiasta tarpeen viedä muskariin kaksi kertaa viikossa 20 kilometrin päähän,jos elämä tosiaan on NIIN hektistä. Rytmikapuloiden naputus on kuulemma kehitykselle hyväksi, joten kiirettä pitää...

Mulla sekoo pää niihin puheluihin. En vain kehtaa valittaa kun tiedän että hän on ilmeisesti aika yksinäinen. On tehnyt näin jo lapsuudessa.

Vierailija:

Lainaus:

Mulla sekoo pää niihin puheluihin. En vain kehtaa valittaa kun tiedän että hän on ilmeisesti aika yksinäinen. On tehnyt näin jo lapsuudessa.

soitellaan ja NÄKYILLÄÄN!! Siis eihän tuo ole edes mikään oikea sana!! Niin tekisi mieleni asiasta sanoa. Nähdään on oikein sanottu. Näkyillään... voi elämä!!

samanlainen kaveri ku nro 6:lla! Rasittavaa ku toinen soittaa ja ei oo mitään asiaa oikeen. Tämä kaveri puhuu yleensä lapsilleen samaan aikaan ku mulle puhelimessa.

Eniten ottaa päähän ainainen myöhästely. Raivostuttaa kun aina saa odottaa ja toinen ei edes vaivaudu ilmoittamaan. Joskus jättää kokonaan tulematta ilman mitään ilmoitusta!

Tai sitten en? kun tuntuu että kenelläkään ei ole aikaa, puhelut loppuu aina pian, ja mulla taas on enemmän kuin aikaa, harvoin mitään mielekästä tekemistä, ja kavereita niin vähän.

Antakaa anteeksi terrorisoimiseni!

puntit aina maassa ja sitte se heittäytyy ketarat ojos mun soffalle...aina saa ettiä jonkun räkäpalloja sohvatyynyistä...yöks!Samoin se on ÄRSYTTÄVÄÄ KUN TULEE SUUHUN ASTI PUHUMAAN JA HENKI HAISEE!Hajurako kiitos...

tyyppi hokee tosi usein, et " mitäs mun nyt pitikään sanoo" tai " mitäs mun nyt piti kertoo" ... RASITTAA! Mistä minä tiedän, et mitä sun nyt pitikään sanoo... Ylipäänsä kaikenlainen ääneen ajattelu rasittaa. Tyyppi siis tykkää olla kaiken aikaa äänessä. Oma ääni on niin kiva...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat