Vierailija

Kommentit (6)

en todellakaan halua mitään itse askarreltua , koska omat 3 lastani jo askartelevat ihan tarpeeksi, ja mihinkä minä sitten säilöisin nuo useina vuosina tulleet askartelut, minä itse tykkään kahvista, teestä jne, käyttötavarasta

Olen ajatellut ostaa molemmille jotain pientä josta jäisi muisto, koska meillä ainaskin eskari avustaja lähtee samalla kertaa kuin eskarislaiset lomalle eikä ehtisi syömään ko. konvehtirasiaa open kanssa. Minä olen ostanut esim. pentikistä jonkun joulukoristeen luokkaa 2-3 euroa kipale tai risto matti ratian pikku pyyhkeet molemmille, kynttilä lahjakin on kiva , tai iso puinen joulukauha johon punainen rusetti ja servetti pakkaus siihen, nyt on myös myynnissä ihania koristeita joka paikassa.............mielikuvitusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viimeisenä vuonna. Mutta sen ei oikeasti tarvi maksaa mitään. Älkää ostako niitä konvehteja ja pikku krääsää. Sitä on paikat pullollaan!

Parasta mitä itse olen saanut oli ku eräs tyttö oli itse äidin kanssa tehnyt pienen vihkon jossa oli muutama kuva päiväkoti vuosilta ja tytön omin sanoin kirjoitettu mikä oli kivointa päiväkodissa ja millaisena näki meidät opet ja hoitajat. Se oli aivan ihana ja tosi hauska! Vieläkin sitä joskus lueskelen ja muistelen. Ei maksa paljoo...

t.eskariope

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat