Vierailija

niin pian, ettei vauva tarvitse lisämaitoa? Olin ihan yllättynyt kun kuulin ystävältäni että hän on imettänyt molempia lapsiaan heti syntymästä saakka, eli maidot nousivat saman tien! Mulla siinä meni 3 päivää.

Sivut

Kommentit (21)

Ja vauva saa maidon nousemaan tiheällä imemisellä. Näin minulla kaksi kertaa ja molemmissa imetys onnistunut ilman lisämaitoja. Toisen kanssa kyllä yksi yli-innokas lisämaidon-tyrkyttäjä sairaanhoitaja yritti melkein väkisin tuoda lisämaitoa sairaalassa. Koska muuta syytä ei ollut kuin että vauva on mukamas liian pitkään rinnalla? ja nännit menevät rikki, joten kieltäydyin antamasta ja täti melkein suuttui. Joillain on ihme pakkomielteitä joko lisämaidon puolesta tai vastaan. Ymmärrän kyllä jos oikeasti on tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Synnärillä lyspin rinnoista ternimaitoa yli desin kummastakin rinnasta koska rinnat pakkautuivat kipeille pahkuroille siksi ettei vauva jaksanut syödä tarpeeksi paljon. Valkoinen, " oikea" maito nousi kolmisen päivää synnytyksestä.

Vierailija:

Lainaus:

Myöskään odotusaikana ei ole tullut tipan tippaa maitoa rinnoista. Hyvillä mielin olen sairaalassa pyytänyt lisämaitoa vastasyntyneelle.

ei lisämaitoa tarvita heti ekoina päivinä, jos ainoa ongelma on etä oma maito ei ole nousuut!! tämänkö takia niin moni vauva saa jo sairaalassa kotviketta?? ne maidon ensitipat riittää kyllä useimmille vauvoille. ei tarvitsekaan nousta rintoihin, kuin vasta kolmantena-neljäntenä päivänä.

annetaan tosiaan jos sokeriarvot kovin alhaalla. mutta ei ihan heti, vaan katsotaan auttaako imetys arvojen nousuun. voi itse kieltää lisämaidon antamisen.

Heti oli rinnat pakahtuakseen maidosta.

Molemmilla (2 lasta) kerroilla on alkanut tihkua jo loppuraskauden aikana, niin että on pitänyt käyttää liivinsuojia.

Tälläkertaa tosin ei ole vielä noussut, eikä tarvitsisikaan nousta ennen lapsen syntymää (nyt rv33)

Myöskään odotusaikana ei ole tullut tipan tippaa maitoa rinnoista. Hyvillä mielin olen sairaalassa pyytänyt lisämaitoa vastasyntyneelle.

ja kumpikaan ei ole saanut lisämaitoa sairaalassa. Eihän se maito tietty heti kunnolla noussut rintoihin mutta kyllähän sieltä kuitenkin sen verran tulee että vauva sillä pärjää....

nousi minulla kolmantena päivänä, mutta lisämaitoa ei tarvittu. vauva sai hyvää ensimaitoa (terni??), jota toki tulee vain pari tippaa kerralla, mutta se on tosi ravitsevaa.

aika harvalla kai saman tien maito nousee??? mutta ei lisämaitoa annetakaan siksi, ettei maito ole noussut (koska ei se nouse saman tien kun vauva syntyy) vaan siksi, että vauvalla on joku " pielessä" .

Synnärillä lyspin rinnoista ternimaitoa yli desin kummastakin rinnasta koska rinnat pakkautuivat kipeille pahkuroille siksi ettei vauva jaksanut syödä tarpeeksi paljon. Valkoinen, " oikea" maito nousi kolmisen päivää synnytyksestä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat