Vierailija

Minun täytyy olla jotenkin sekaisin. Oma mies ei kiinnosta, mutta annahan kun kysymys on jostakin kauniista nuoresta herkkupalasta, tätä mammaa viedään. Laskin, että minulla on ollut kahden kuukauden aikana kuusi avioliiton ulkopuolista miestä, muutaman kanssa vielä hieman pidempään kestävä seksisuhde. Tällä hetkellä virityksiä on kahteen suuntaan.

Tämä ei voi olla enää tervettä. Morkkista minulla ei tule. Voisin tehdä kaiken koska tahansa uudestaan. Mutta joku tässä on nyt alkanut mättää, pelkään kai saavani sukupuolitaudin tms.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

33-vuotias, kahden lapsen yh. Seurustelen, mutta se ei riitä. Tarvitsen ajoittain seikkailua, valloitusta, miehen hyväksyntää, jännitystä...

En tiedä, mikä tähän auttaa. Kamalaa tämä on. Koskaan en pysty menemään vaan rennosti kavereiden kanssa ulos, koska aina olen vaarassa joutua riippuvuuteni valtaan ja lähteä jonkun miehen matkaan. Joudun aina kontrolloimaan ja vahtimaan itseäni. On tosi raskasta ja rankkaa.

Seurustelukumppania olen pettänyt kerran. Parista mahdollisesta kerrasta olen kieltäytynyt itkussa silmin...

Voimia. En osaa kyllä auttaa, paitsi jakamalla omia kokemuksia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat