Vierailija

olen sukurakas ihminen ja pidämmekin paljon yhteyttä omaan sukuuni. Miehen suku sen sijaan aiheuttaa päänvaivaa, miehen veljen vaimo on siihen ehkä suurin syy. Hän tuo selvästi ilmi että ei pidä minusta/ meistä. Luulen että se johtuu pitkälti kateudesta, koska olen menestynyt työelämässä häntä paremmin, mulla on paljon ystäviä yms..

Mies sanoo etta en ole poikkeus, sama juttu on ollut hänen + kaikkien ex-tyttöystäviesä kohdalla ja näkynyt ylimielisyytenä. Minua hän kohtelee kuin ilmaa, mutta jos yritän jutella, hän käyttäytyy usein tylysti. Olenkin pitänyt viisaimpana jättää hänet rauhaan.

Miehen veli tuki aikaisemmin vaimoaan ja saimme kuulla myös häneltä rivien välistä ikävää piikittelyä -puolileikillään tietysti. Heidän avio-ongelmien (toinen nainen) ja veljesten lähentymisen myötä veljen käytös on muuttunut ystävällisempään suuntaan. meillä he eivät tosin vieläkään vieraile kuin max 1 vuodessa vaikka asumme lähekkäin..

Mieheni tulee hyvin toimeen veljensä kanssa ja veljen vaimosta mieheni ei välitä tuon taivaallista tyyliin " Tiina on tiina eikä tule muuttumaan" . Veljestä ei tiedä, mutta tämän vaimo on ainakin yrittänyt pilata välimme miehen muuhun lähisukuun puhumalla pahaa meistä. Välillä se heijastui myös muiden käytöksestä, mutta viimeaikoina kun avauduin jollakin tapaa asiasta anopille hän olikin kanssani samaa mieltä.

En ole mielestäni kovinkaan herkkä tällaisissa asioissa mutta lastemme myötä olisi mukava jos serkut oppisivat tuntemaan toisensa... Aika jännä asia on myös että kaikista ihmissuhteista juuri tämä näyttää olevan ongelmallinen, sääli sinänsä.

Kokemuksia ja vinkkejä olisi kiva kuulla.

Kommentit (1)

äitini ei pitänyt isäni veljen vaimosta. Veljekset olivat läheiset keskenään, mutta perheittäin emme paljoa tapailleet. Setäni perhe kutsui minut ja sisarukseni usein heille leikkimään, eli suhde serkuksiin muodostui ihan hyväksi. Äitini ei koskaan esittänyt vastakutsuja, mutta ei se meitä haitannut...

Eli pidä yhteyttä lapsiin ja ole ystävällinen miehen veljen vaimolle, ehkä tilanne muuttuu yksi päivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat