Vierailija

Onkohan aidot?

Sivut

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla on samankokoiset ja muutenkin oon samankokoinen ku toi Minna.

Just tässä miehelle kommentoin, et katsos tota Minnaa et kaikki haukkuu sitä av:lla läskiksi. Mies oli sitä mieltä, et on tosi hot muija ja kommentoi, ettei teillä haukkujilla varmaan se oma painoindeksikään oo ihan kuosissa:D:D:D

Lainaus:

mulla on samankokoiset ja muutenkin oon samankokoinen ku toi Minna.

Just tässä miehelle kommentoin, et katsos tota Minnaa et kaikki haukkuu sitä av:lla läskiksi. Mies oli sitä mieltä, et on tosi hot muija ja kommentoi, ettei teillä haukkujilla varmaan se oma painoindeksikään oo ihan kuosissa:D:D:D

tuo käyttäytyminen tekee siitä niin halvan ja säälittävän, että en jaksanut enää kokea edes myötähäpeää katsoessani eilistä bb:tä. Tuli vain ja ainoastaan surullinen olo. Tälläistä meidän teinit sitten katsoo ja ottaa mallia - toivottavasti kuitenkin huomaavat, että jotakin on tuossa hommassa pielessä ja pahasti.

Jos Minna pitäisi vaatteet päällä ja uimakäyttöön ostaisi sellaiset bikinit jotka mahtuvat päälle, niin olisihan se hyvännäköinen nainen!

Mun painoindeksissä ei ole mitään vikaa. Eikä ylipainoisissakaan ole mitään vikaa. Jos miehesi ja sinä olette tyytyväisiä, niin mikäs siinä.

MInna on nuori, hehkeä ja nätti tyttö. Juuri oikeista paikoista muodokas. Kauniit kasvot. Miten kehtaatte arvostella?? Ootteko muka itse jotain huippumalleja??

Saisi laihduttaa ja reilusti.

Eikä kyllä ollut mun miehenkään mieleen, tykkää hoikemmista kropista naisilla. Tissit saa olla, mutta ei riipputissit, kuten Minnalla on.

Ja luonnehan on sit asia erikseen, tosi turn off käytös typyllä, toivottavasti pääosin alkosta johtuvaa...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat