Vierailija

Olisko jotain sellaista pottamallia mistä ei tule pissa yli vaikka ei osaisi pippelia pidellä alaspäin. Hurjan työn tehtyämme, poika tekee kotona tarpeet pottaan mutta pisut on useimmiten yli laidan :(

Kommentit (12)

ja niin varmaan tulee ihan kaikista. Paras lienee baby björnin sydänpotta. Mutta meillä on tehty niin että poika nojaa hieman eteenpäin ja minä pidän häntä käsistä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on myös pojalla se Baby Björnin pottatuoli, eikä varmaan kertaakaan tässä 1,5 vuoden aikana ole tulleet pissat yli laidan. Aivan loistava potta muutenkin.

ja ei auta mennä siihen söhimään kun vihdoin menee potalle itse. Kehoituksesta meni n. joka 20. kerta. Sita aikaisemmin itku/raivarit. Aika usein tosi hätäinen ja varmaan joo kallistaa taakse.... Björnin supistaja jo pönttöön ostettiin ja se toimii, nyt kuitenkin poika keksi että potta on kiva.

No, kaikkea ei voi saada..

T:ap

baby björnin sellanen tuolimainen... makso kyllä mun mielestä ihan liikaa mut en löytänyt muuta sen mallista. jos istuin on pyöreä ni takuuvarmasti tulee ohi mut toi on ovaali ja ehkä max. pari kertaa vaan tullut yli.

Jota ei valitettavasti kai enää valmisteta... Jostain kaupoista voi vielä löytää niitä, itse löysimme Ylivieskan Kärkkäiseltä sellaisen. Se on hyvänmallinen juuri pojille (käy varmasti tytöillekin), kun noissa perus halpispotissa tahtoo aina pisut tulla ohi.

Tää sydänpotta on halvempi kuin se tuolipotta, ja pienempi tietysti. Maksoikohan Kärkkäisellä n. 13e...?

Olen isoveljelle sanonut että jos seisaaltaan pissiin pyttyyn niin pitää sitten tähdätä kunnolla ettei mene reunoille.

Veikalla onkin hieman omanlaatuinen etukeno... Pikkuveli tänään katseli iltapesulla isomman touhua ja siirtyi omalle potalleen juuri samanlaiseen asentoon. Ei voinut kuin alkaa hihittää. Mutta vaikka isoveli tanssisi ripaskaa niin tuo 6 vuotta nuorempi tekee perässä. On vaan tuo potta hieman matala seisaaltaan pissimiseen vaikka onkin BB pottatuoli.

Ei meilläkään isomman kanssa ollut mitään ongelmia, mutta tällä pienellä on iso kuin nakkimakkara ja se tulee välillä vaipastakin ulkopuolelle. Jollei potalla oikein hienosti asettele ja paina alas, niin pissa lentää kyllä kaaressa pitkin lattioita. Poika on kyllä onneksi oppinut tuon alas painamisen.

Kolme eri pottaa on ostettu. Yhdessä on niin matala kuppiosa, että kun siitä nousee ylös niin pissit heilahtaa lattialle, toinen on syvempi, mutta se etuläppä on liian kapea, ja pissi tulee ohi.

Nyt joko pitää istua ihan taaksepäin, polvet yhteen ja ylös, ja toivoa että pippeli on sen läpän takana, tai sitten painaa pippelia alaspäin...

Joku kun keksisi hyvänmallisen potan pojille niin avot..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat