Vierailija

Minä en ja en voi käsittää sellaisia naisia. Ja olisi todella mitä näyttää mutta minulla on itsetunto ja kunnioitus tallella.

t. nainen c80 jolle poolopaita sopii näin viimalla : )

Sivut

Kommentit (54)

Käytän tyylikkäitä avokaulaisia paitoja ihan vaan sel takia, että ne sopivat tähän kroppaani paremmin kuin monet muut. V-aukot eivät ole erityisen syvään uurrettuja, mutta jos sitä " poven kaarta" sieltä silti vilahtaa, niin so not! Tarkoituksella en siis provosoi, mutten myöskään ahdistu paljaan pinnan vilahtamisesta niin, että pukeutuisin sen takia hankalan tuntuisesti tai hölmön näköisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei minua yhtään haittaa, jos jollain näkyy tissivako, jos kerran on sellainen ruuminrakenne että se ei näytä siltä että tissit näkyy.

Tosin Sarilla nyt se täällä kovasti parjattu vako näkyy oikein reilusti, vaikkakin keinotekoisin avuin. Itselläni taas ihan luonnollisesti, enkä sitä häpeile.

ja ap ei muuten tarkoittanut että aina on poolo päällä! Herranjumala sentään! Mutta nyt syksyisin omistan montakin ja jos on avoinainen vaate niinkuin nykyään on! niin laitan sinne soman topin alle.

Niin kai se on tarkoitettukin, vai luuletteko että nykyään on muotia kulkea ryntäät ulkona? Kerrospukeutuminen on muotia, rintojen esittely EI koskaan.

Mutta tsemppiä kaikille ja hyvää viikonlopppua! Katsotaan voittaako tissivako tänään kisan, voihan olla että sitten tissipaidat tuleekin muotiin!

ap

Kuten on jo sanottu: v-aukkoiset pääntiet sopivat paremmin, kun on isohkot rinnat. Ja toisinaan siis saattaa rintavakokin vilahtaa. Tarkoituksella syväänuurrettuja paitoja käytän korkeintaan bilettämässä. On ikävää, että heti ajatellaan, että tuokin vain tahtoo näytellä rintojaan, jos ne jossain paidassa sattuvat korostumaan... Pooloja en juurikaan käytä, sillä niissä rinnat näyttävät vieläkin isommilta (ja roikkuvammilta).

Koska niinhän siinä tapahtuu väistämättä..

T. ap jolla suuret harmaat ja kauniit silmät..( ja ne kauniit rinnatkin joita näytän vain sille valitulle..

Mua ahdistaa poolot ja vastaavat mitkä painaa kaulaa. Eikä tarvii olla kuin vähän avara niin jo näkyy mikä on oikeasti aika ärsyttävää.

Olen rv:lla 20, tissit on kasvaneet raskauden myötä ihan huimasti, ja jostain syystä kaikki (hyvän näköiset) äitiyspaidat on syvään uurrettuja. Välillä vähän kiusaa, kun miehet jää tuijottamaan, mutta en mä ala säkkeihin pukeutua, vaikka raskaana olenkin. Ollaan sitten ylpeitä raskauden tuomista muodoista, prkle! :)

Normaalimitoissa mulla ei tissivakoa edes synny ilman push upeja, on sen verran etäällä toisistaan olevat b-kupin rinnat.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat