Vierailija

Oon huomannu, että näillä lähiönimisillä lapsilla on monesti (vanhat) Emmat vaunuina. Mikä siinäkin on, olen luullu et ne on ns. laatuvaunut?

Kommentit (16)

on naisilla selkeästi tarvetta keksiä ihan kaikesta jokin lähiöversio... Luonnollisesti ei itse sellaista omista eikä todellakaan asu myöskään lähiössä...tai ainakaan myönnä sitä. Säälittävä tapa yrittää todistella omaa paremmuuttaan...joko itselleen tai muille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ymmärsit täydellisesti pointtini. Kuhan provoilin, täällä on niin ihmeellistä, musta-valkoista -ajatteua.

Kiitos ja anteeksi,

ap

(lähiöfilosofi)

pääkaupunkiseudulla asuvista suurin osa asuu lähiöissä. Joten lapsilla on lähiönimet, lähiövaunut, lähiökamut, lähiövanhemmat.

Ja ajankohtaisimpana tulevat lähiöjoululahjat! Lähdempä tästä lähiöstäni nyt jouluostoksille. Ja aivan varmasti käärin lähiölasten lähiölahjat lähiönallepuh-joulupaperiin.

Meille tulee myös lähiöjoulukuusi (varastetaan naapurilähiöstä).

Lämmintä lähiöjoulua toivotellen

Lähiömude

mikä ihmeen tarve teillä on luokitella täällä ihmisiä nimen, vaunumerkkien, asuinpaikan ym. sellaisen perusteella? Mitä väliä niillä? Eikö loppupeleissä merkitse vain se, että minkälaisia ihmisiä me ollaan? Ja minun tapauksessa ainakaan noista em. olisi vaikea vetää lähelläkään oikeaan meneviä johtopäätöksiä luonteeni ja muiden ominaisuuksieni suhteen.

Onko jonkun itsetunto todellakin kiinni siitä, että voi todeta Emma-vaunuissa istuvan Jennican olevan säälittävä lähiölapsi?

Ja Quinnyt ja Peg Peregot. Mut mun lapsilla ei silti ole lähiönimiä, vaikka täällä asutaankin. Äh, nyt menin ihan sekaisin, mihin tässä pitikään vastata?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat