Vierailija

en tiedä juuri mitään vihkisormusten hinnoista ja haluaisin vähän kartoittaa kenttää ennen kuin lähden kyselemään hintoja kultasepältä, joka tekisi uniikkikappaleen...

Mitä teidän somruksenne ovat maksaneet ja millaisia ne ovat? (mitä ainetta, monta kiveä jne...)

Kommentit (12)

me teetettiin myös kihlat. 4mm leveät valkokultaset. Miten mahdollista, että maksoi vain 90¿ kipale? Vai muistankohan ihan väärin...hmm...

mulla on kolmen kiven valkokultainen rivisormus jossa kaikki timantit saman kokoisia á 0.20 ct (eli yht 0.60 ct). Sormus on laatumerkki (Lenti & Villasco) ja sormus painaa (eli kulta painaa) aika paljon. Mies ei kerro mitä maksoi mutta luulen että n. 2000 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis jos vertaa parinvuoden takaisen.

Me vasta teetettiin kihlasormukset, mulla 4mm leveä ja miehellä 6mm, n 2mm korkeat, ja pelkkä 18k kulta maksoi niihin yhteensä n 400e.

Ja jos yhtään olet taipuvainen allergiaan, suosittelen tuota vähintään 18 karaatia, mikäli aiot pitää sormusta jatkuvasti. Onhan se herkempi naarmuuntumaan, mutta mitä iloa on kiiltävästä sormuksesta hyllynpäällä, jos sormi on aivan nilellä?

Hatunnosto siitä, että aioit suosia käsityötä, vaikka sekin näkyy hinnassa, mutta laatu on aivan toista kun tehdaskamassa. Ja mikäli sormuksestasi irtoaa kivi, seppä todennäköisesti korjaa sen ilman erillisitä maksua. Tosin käsityölle harvoin käy niin :)

Kovasti onnea avioliittoon!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat