Vierailija

Tästä tilanteesta kärsii jo mun mieskin. Olen synnyttänyt 5kk sitten, nyt vasta vuoto loppui keltarauhashormonilääkityksellä. Kun aloin noita lääkkeitä syömään on päässä pimahdellut miten sattuu. Tänäänkin suutuin miehelle siitä, että kulki kahvilassa minun edellä eikä jäänyt auttamaan munia kun en päässyt vaunuilla liikkumaan, koska oli tuoli tiellä, vieläkin olen kiukuissani asiasta. On niin naurettavaa suuttua moisesta, mutta minkäs teet. Jokapäivä minulla pimahtaa mitättömistä asioista ja alkaa jo häiritsemään tätä elämää. Johtuuko tämä ihme raivari/masennus herkkyys noista lääkkeistä ja millon menee ohi? Vai onko syy jossain muussa. Kun yritän miehen kanssa keskustella asioista pimahtaa taas... Mitä tehdä?

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat