Vierailija

heikkilaine. fi/parkkiruutu/

Sivut

Kommentit (20)

mutta ne älypäät jotka parkeeravat invapaikoille ilman lupia voisi minun puolestani menettää ajokorttinsa iäksi.

On paljon ihmisä, jotka eivät voi parkeerata muualle ja jos invapaikat on täynnä joutuvat he joko odottamaan tai jättää menonsa menemättä. En ymmärrä olenkaan miten jotkut voivat olla niin itsekkäitä.

T. Pyörätuolilla kulkevan vaimo.

Aika pieniä viivan ylittämisiä noi toiset... Mitä repiä pelihousujaan tuollaisen takia!!! Enemmän mua ottaa aivoon ne jotka tunkee liian lähelle parkkiksella ja paukuttaa oviaan miten sattuu!!! Ja muuten jos parkkiksella on paljon tilaa, ei lähelläkään autoja niin onko se nyt niin millilleen oltava ruudussa??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en vaan kertakaikkiaan saa autoa nätisti ruutuun, voin venkslata tuhat ja sata kertaa ja se on edelleen ihan miten sattuu.

Edellisen työpaikan pomo totesi läksiäisissäni (olin siellä 4v) ettei ole ikinä nähnyt minun autoani ruudussa / suorassa, mutta onneksi siellä oli ylimääräistä tilaa.

Kortti mulla on ollut 8v, ja olen ajanut paljon kaupunkiajoa (ja siis parkkeerannut sen miljoona kertaa) mutta kun ei vaan osaa. Eikä harjoittelu tosiaankaan näytä tuottavan tulosta...

Mutta olkaa mammat huoleti, parkkeeraan aina johonkin syrjemmälle, sillä en kehtaa jättää autoa mihinkään missä paljon muitakin ihmisiä pällistelemässä, joten se prisman parhaalla paikalla viturallaan oleva auto EI OLE MINUN.

Oon huomannu juuri saman ikävän " ilmiön" kuin 8. Jos kaupan lapsiparkit on täynnä (kuten yleensä ovat), niin mielelläni vie auton " väljemmille vesille" . Mutta sitten, kun tuut kaupasta, niin eikös joku tanopää oo tuupannu autonsa siihen ihan viereiseen ruutuun. Vaikka tilaa olis muuallakin vaikka kuinka.

Toinen asia mikä risoo näissä parkkeeraus hommissa on tuo lapsiparkkien " luvaton" käyttö!!!! Jestas mua sapettaa sellaset ihmiset joilla ei oo lapsia ja oma rakas auto on parkeerattava siihen lapsiperheille varattuihin leveisiin ruutuihin.

Ärsyttää ihmiset jotka ajaa liian lähelle autoa, meillä on useita kolhuja ovissa sen vuoksi, aarrghhhh!!!!! Asiaan. Niin siis jostain ihmeen syystä toiset ajaa autonsa ihan toisen viereen vaikka parkkipaikalla olisi tilaa vaikka muille jakaa. Jätetään ihan tarkoituksella auto kauemmaksi kaupan sisäänkäynnistä. Kun lähdetään autolta niin vieressä ei ole ainuttakaan autoa. On lukuisia tyhjiä ruutuja välissä. Kun tullaan takaisin niin kummallakin puolella on autot!!! Ja tilaa on kuitenkin lähempänä kauppaa... Aina sama juttu. Ihan kuin meidän auto vetäisi puoleensa toisia autoja????? Ihan sama että mihin se parkkeerataan niin aina tulee kummallekkin puolelle autot ja niin kiinni että hyvä jos autoon mahtuu istumaan enää takaisin. Tämän asian vuoksi ollaan päätetty että aletaan parkkeerata autoja yli viivojen ja kauemmaksi kaupasta....

Mitä hemmetin järkeä on parkkeerata toiseen kiinni jos ympärillä on paljon tyhjiä paikkoja, kysynpä vain????

Vierailija:

Lainaus:

olen muutenkin sitä mieltä että yli puolet suomalaisista tarvitsisi jonkinlaista ajotukiopetusta, eli takaisin alkeisiin, ryhmittyminen, vilkku jne...

t. 2

varsinkin ruuhka-aikoina, kun joku on parkkeerannu päin per..ttä, niin että muidenkin " täytyy" parkeerata yli viivojen, menee hyvää parkkitilaa hukkaan.

tänäänkin cittarin pihalla pari samanlaista tapausta, tuodaan auto keula liian pitkälle, edessä olevan keula jää siten ajoväylälle, ja sitten lähdetään kauppaan asuntoauton kanssa ja tungetaan sillä siihen ekaan ruutuun... eikä vaan " vähän" viivojen yli... argh...

olen muutenkin sitä mieltä että yli puolet suomalaisista tarvitsisi jonkinlaista ajotukiopetusta, eli takaisin alkeisiin, ryhmittyminen, vilkku jne...

Inhoan suunnattomasti tuollaisia törkimyksiä. Etenkin meidän työpaikan parkkipaikalla, joka on oikeasti viimeistä paikkaa myöten täynnä, eivätkä kaikki edes mahdu sinne, vaan osa joutuu viemään autonsa huomattavasti kauemmaksi. Sitten joku s... tanan idiootti katsoo oikeudekseen viedä kahden auton paikan....

MUTTA: aina täytyisi ottaa huomioon, että auto on ehkä jouduttu parkkeeraamaan huonosti, koska vieruskaveri on seissyt p*maisesti (juuri tuollaiset sivusuunnassa vähän yli viivan seisovat jne.).

Sekin on ihmeellistä, et ihmisten parkkerauskykyjen rippeetkin tuntuu häviävän sitten kun lumi on peittäny ruudut maassa. Tietenkään silloin ei voi täysin noudattaa näitä " ruutujakoja" , mutta kun jotkut ei ilmeisesti osaa kattoo ollenkaa niitä rivien päissä olevia merkkejä ja mallata autoansa niiden mukaan. Onhan se turvallista parkkeerata auto siihen merkin kohdalle, niin et etupää autosta on toisella rivillä ja takapää toisella...

Jos on joku oikein tosi tökerö ja törkeä parkkeeraus, niin sitten tajuan, mutta tuollakin sivulla oli aika pikku juttuja mun mielestä.

kai sitten parkkeeraan itse huonosti.

jolloin kukaan ei tule niin lähelle, että kolhii autoa. Tätä näkee usein ja melkein aina on kyseessä hieno uusi auto.

Minusta parkkiruudut voisivat olla leveempiä, jolloin nämä kolhut vähenisivät. Ja kauppojen pihalla näkee kyllä vaikka mitä. Usein laitetaan kärryt vasten toista autoa, kun siitä puretaan ostoksia omaan autoon.

Mua ärsyttää eniten ne autoilijat jotka parkkeeraa ihan oman auton kylkeen kiinni, kiva siinä on sitten yrittää laittaa lasta turvaistuimeen!!! Voisivat vähän katsoa että kas, tuossa vieressä autossa on turvaistuin et pitääki jättää vähän tilaa. Mut ehkäpä niillä ei ole silmiä päässään..

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat